Tu un darbs

 
 
Autors: Evija Šalte

Kā atpazīt ideālo darbinieku?


Tu un darbs
Skatīts: 16719
 

Kad pieņemam kādu darbā, neatkarīgi no tā, cik liels būtu mūsu bizness, bez pamatprasmēm, ko no viņiem sagaidām, ir vēl daudzas nerakstītas lietas, kuras vēlamies savā potenciālajā darbiniekā saskatīt. Un nav svarīgi, ko un cik daudz viņš zina jau tagad - visu var iemācīt. Progresīvākās kompānijas daudz lielāku uzmanību pievērš kandidāta personībai, nevis izglītību apliecinošiem dokumentiem, un izvēlas to, kuru paši labprāt apmācīs un kurā gatavi ieguldīt. Neatkarīgi no nozares, samaksas, vecuma vai dzimuma, visiem ideālajiem darbiniekiem ir vairākas kopīgas pazīmes.

 
 

UZ DARBĪBU ORIENTĒTI

Ņemiet darbā cilvēkus, kuri redz iespējas un
izmanto tās! Lai gan daudzas no tām var novest pie neveiksmes, daudz biežāk tomēr tās rezultējas ar panākumiem un palielina pašapziņu, ģenerējot nākamās idejas jaunu iespēju izmantošanai. Stagnējoši un pasīvi darbinieki uzņēmumam naudu nenesīs, turpretī uz darbību orientēti un aktīvi - nesīs, un daudz!

 

INTELIĢENTI

Inteliģence gan nav vienīgā lieta, bet tā ir spēcīgs panākumu pamats. Ir daudz lietu, pret kurām darba devēja attieksme var būt elastīga, bet inteliģencei jābūt obligātai nerakstītai prasībai, citādi sastrādāšanās var pārvērsties par cīņu paaugstināta stresa apstākļos. Un produktivitāte tikmēr - ap nulli.

 

AMBICIOZI

Darbinieks var palīdzēt kompānijai tikai tad, ja viņš pats sev vēlas veidot veiksmīgu karjeru. Ambīcijas liek cilvēkam domāt ilgtermiņā, smagāk un atbildīgāk strādāt, un uzņēmumu tās padara inovatīvu, spārnojot visradošākajām idejām, kā arī veicina veselīgu konkurenci starp darbiniekiem.

 

PATSTĀVĪGI

Kā vadītājam jums pašam ir daudz pienākumu, un, kamēr skatāties saviem darbiniekiem uz pirkstiem, lai viss būtu izdarīts, kā nākas, jūs nevarat nopelnīt naudu uzņēmumam. Nolīgstiet cilvēku, kurš pats spēj paveikt viņam doto darbu bez pastāvīgas bikstīšanas. Kad deleģējat darbu saviem darbiniekiem, jūs taču sagaidāt rezultātu, nevis 20 jautājumus un pretenzijas!

 

AR LĪDERA DOTĪBĀM

Vai jūs redzat šo cilvēku kā nozīmīgu uzņēmuma daļu? Vai jūtat, ka tuvā nākotnē viņš spēs vadīt citus darbiniekus? Līderība sākas ar pašpārliecinātību un attīstās, panākumiem kļūstot par ieradumu.

 
 

POZITĪVI

Darbinieki, kuri katru rītu ierodas darbā enerģiski un svaiga spēka pilni, noteikti ir produktīvāki nekā tie, kuri ir pesimistiski, skeptiski un padodas, iekams vēl neveiksme tos patiešām ir skārusi. Pozitīvi un optimistiski cilvēki rada unikālu darba vidi, iedvesmo, motivē viens otru, un ir ārkārtīgi patīkami katram, kurš ar viņiem strādā.

 

PAŠPĀRLIECINĀTI

Pašpārliecība ved taisnā ceļā uz rezultātu, un iedrošina pieņemt izaicinājumus, no kuriem citi baidās. Labākie uzņēmumi ir stingri pārliecināti par savu spēju nodrošināt visaugstākās kvalitātes produktu/pakalpojumu, un šo pārliecību rada neviens cits kā pašpārliecināti darbinieki.

 

Kas ir tās īpašības, kas piemīt visiem jūsu darbiniekiem? 


 

Kā "uzveikt" PIRMDIENAS?


Tu un darbs
Skatīts: 32656
 
Pēc jaukas nedēļas nogales, kur esat bijis prom no stresainās darba vides, pamosties pirmdienas rītā dažkārt ir ļoti grūti. Nāk miegs, negribas celties, modinātājs tiek atlikts vairākkārt un rezultātā sākas skriešana pa galvu pa kaklu, jāatrod drēbes, jāsaģērbj bērni, sastr...
 
 

9 veidi kā pazaudēt klientu


Tu un darbs
Skatīts: 17895
 
Klientu apkalpošanas kvalitāte ir viena no galvenajām uzņēmuma panākumu atslēgām. Ar augstiem klientu apkalpošanas standartiem iespējams likt klientam atgriezties pat tad, ja preces vai pakalpojuma kvalitāte nav tik augsta kā konkurentam, jo cilvēki līdz ar preci maksā arī par attiek...
 
Twitter
Facebook
Draugiem.lv