Atpakaļ uz meklēšanas rezultātiem
PROJEKTA VADĪTĀJS
(Sludinājums no NVA)
Ja arī Tavas vērtības ir cilvēks, profesionalitāte, atbildība un sadarbība,
Labklājības ministrija aicina pieteikties konkursā uz vakanto darbinieka amata vietu –
Sociālo pakalpojumu un invaliditātes politikas departamenta
projekta “Atbalsts paliatīvās aprūpes sistēmas pilnveidošanai” vadītājs uz noteiktu laiku līdz 31.12.2028.
Mēs piedāvājam:
- mēnešalgu no 2364 EUR līdz 2514 EUR (pirms nodokļu nomaksas) atbilstoši Ministru kabineta noteiktajai valsts un pašvaldību institūciju amatu kataloga klasifikācijai un ņemot vērā amatam atbilstošo mēnešalgu grupu, kā arī individuālo profesionālo kvalifikāciju un kompetences;
- piemaksas un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam;
- atbildīgu un interesantu darbu;
- profesionālo zināšanu, prasmju un spēju pilnveidi;
- atbalstu darba un ģimenes līdzsvaram, t.sk. bērnistabas izmantošanas iespējas un elastīgā darba laika iespējas;
- apdrošināšanas polisi pēc 3 nostrādātiem mēnešiem;
- darbavietu Rīgas centrā un labus darba apstākļus.
Galvenie amata pienākumi:
- vadīt nozīmīgu pārmaiņu un inovāciju projektu “Atbalsts paliatīvās aprūpes sistēmas pilnveidošanai”;
- vadīt projekta komandas darbu, noteikt darba uzdevumus un kontrolēt to izpildi;
- nodrošināt personāla un ekspertu piesaisti, atlasi un organizēt to darbu;
- plānot, organizēt, koordinēt un uzraudzīt projekta īstenošanu;
- veidot un koordinēt attiecības ar stratēģiski nozīmīgiem partneriem, iesaistītajām institūcijām un personām;
- nodrošināt projekta budžeta izstrādi un izpildes kontroli;
- nodrošināt projekta risku vadību;
- nodrošināt projekta norisei nepieciešamo administratīvo, tehnisko un finanšu dokumentu (tajā skaitā progresa pārskata, maksājumu pieprasījumu un atskaišu) sagatavošanu un iesniegšanu attiecīgajās institūcijās;
- koordinēt projekta ieviešanā iesaistīto ministrijas struktūrvienību un projekta īstenošanas personāla un piesaistīto ekspertu sadarbību, nodrošinot savlaicīgu informācijas un dokumentācijas apriti un savstarpēji saistītu uzdevumu izpildi;
- nodrošināt projekta dokumentācijas identificēšanu, sistematizāciju, aktualizēšanu, apriti, izpildi un saglabāšanu visā projekta izstrādes un īstenošanas laikā, kā arī izstrādāt norādījumus par dokumentu uzglabāšanu pēc projekta īstenošanas;
- analizēt situāciju projekta darbības ietvarā un sniegt priekšlikumus par aspektiem, kuriem nepieciešams pievērst papildu uzmanību politikas plānošanas, izstrādes un normatīvo aktu ieviešanas kontekstā, sniegt atbalstu nākamo periodu sociālo pakalpojumu attīstības stratēģijas (pamatnostādņu) plānošanā un izstrādē par jautājumiem, kas pēc projekta īstenošanas tiks pārņemti un īstenoti kā valsts politikas sastāvdaļa;
- piedalīties sēdēs, sanāksmēs, komisijās, darba grupās un citos pasākumos par projekta kompetencē esošajiem jautājumiem un pārstāvēt ministriju amata kompetences ietvaros komunikācijā ar citām Eiropas Savienības, valsts pārvaldes un pašvaldību institūcijām, juridiskajām un fiziskajām personām.
Prasības pretendentiem:
- pirmā cikla augstākā izglītība, vēlams sociālo zinātņu, administrēšanas, tiesību vai sociālās labklājības jomā;
- darba pieredze Eiropas Savienības fondu finansētu vai citu finanšu instrumentu finansētu projektu vadībā vai īstenošanā vismaz 3 gadi pēdējo piecu gadu laikā;
- darba pieredze sadarbībā ar Eiropas Savienības institūcijām sociālās politikas jautājumos;
- darba pieredze sociālās politikas izstrādāšanā, īstenošanā un novērtēšanā;
- pieredze metodiku vai vadlīniju izstrādes koordinēšanā, izmēģinājumprojektu īstenošanas koordinēšanā;
- pieredze iepirkumu veikšanā;
- izpratne par valsts pārvaldes darbību un šo jomu reglamentējošiem normatīvajiem aktiem;
- zināšanas par projektu vadības (plānošanas, īstenošanas un uzraudzības) procesiem;
- zināšanas sociālo pakalpojumu jomā;
- prasme līdzsvarot dažādu iesaistīto pušu intereses;
- valsts valodā iegūta izglītība vai C līmeņa 1. pakāpei atbilstošas valsts valodas prasmes;
- labas angļu valodas prasmes (vismaz B1 līmenī);
- prasme strādāt ar dokumentu sagatavošanas lietojumprogrammām (Office programmatūras vidē, darbs ar pārlūkprogrammām).
Iesniedzamie dokumenti:
- CV;
- motivēta pieteikuma vēstule;
- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas;
- valsts valodas prasmes apliecinoša dokumenta kopija (pretendentiem, kuri nav ieguvuši izglītību valsts valodā).
- pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā;
- angļu valodas prasmes apliecinoša dokumenta kopija (ja tāda ir).
Dokumenti jāiesniedz 10 darba dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas dienas Nodarbinātības valsts aģentūras vakanču portālā, nosūtot uz e-pastu: atlase[at]lm.gov.lv ar norādi “APASP_proj_vad”. Tālr. uzziņām 20680988.
Izskatīsim to pretendentu pieteikumus, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri pēc iesniegto dokumentu izvērtēšanas tiks izvirzīti konkursa otrajai kārtai.
Informējam, ka konkursa otrā kārta (darba intervija un praktisko zināšanu pārbaude) var tikt organizēta klātienē vai attālinātā režīmā.
Lai uzsāktu darbu Labklājības ministrijā un noformētu tiesiskās attiecības, Jums būs nepieciešams elektroniskais paraksts.
Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes Regulas (ES) 2016/679 par fizisku personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula) 13. pantu, Labklājības ministrija informē, ka:
- jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;
- iepriekš minēto jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Labklājības ministrija.
Ar Labklājības ministrijas privātuma politiku variet iepazīties interneta vietnē: http://www.lm.gov.lv/lv/par-mums/personas-datu-apstade
- Darba piedāvājums publicēts:
- 16.04.2025.30
- Pieteikšanās termiņš:
- 07.05.2025.
- Uzņēmums:
- Labklājības ministrija
- Atrašanās vieta:
- LATVIJA, Skolas iela 28, Rīga, Latvija
- Darba laiks:
- Pilna slodze
- Atalgojuma līmenis:
- 2364 – 2514
- Amata kategorija:
- Administrācija / Asistēšana
Atpakaļ uz meklēšanas rezultātiem