Atpakaļ uz meklēšanas rezultātiem
KLIENTU APKALPOŠANAS SPECIĀLISTS
(Sludinājums no NVA)
TELUS Digital
aicina darbā
Klientu apkalpošanas speciālistu ar angļu valodas un krievu valodas zināšanām
Tavi ieguvumi:
· Konkurētspējīgs atalgojums: Sākot no 1,380 EUR bruto.
· Bonusi: Izbaudi pievilcīgus bonusus par darbu nedēļas nogalēs un valsts svētku dienās. Plus, rezultātos balstīts bonuss pēc 3 mēnešu darba.
· Visaptverošas apmācības: Pilnībā apmaksāts apmācību periods, kas nodrošinās Tavu veiksmi.
· Veselības apdrošināšana: Privāta veselības apdrošināšana pēc 3 mēnešu pārbaudes laika, kas iekļauj fitnesa centra un mentālās veselības atbalsta pakalpojumus.
· Mūsdienīga darba vide: Darbs lieliskā birojā Jaunajā Teikā ar mūsdienīgām darba telpām.
· Dinamiska vide: Pievienojies multikulturālai komandai ar plakanu organizatorisko struktūru un darba kultūru, kurā visi uzrunā viens otru vārdā.
· Labsajūtas priekšrocības: Regulāras augļu piegādes, bezmaksas dzērieni un pozitīva darba vide.
· Darbinieku atlaides: Piekļūsti ekskluzīvām atlaidēm fitnesa centros, restorānos un citur.
· Komandas gars: Piedalies sociālajās un sporta aktivitātēs kā arī komandas saliedēšanas pasākumos. Saņem bonusu par jaunu darbinieku ieteikumiem.
· Karjeras attīstības un izaugsmes iespējas: Pieeja Karjeras akadēmijai nepārtrauktai personīgai un profesionālai izaugsmei.
Tavi pienākumi:
· Klienta izpratne: Izproti reklāmdevēju profilus, vajadzības un cerības, lai piedāvātu pielāgotus risinājumus.
· Ekspertu atbalsts: Sniedz reklāmdevējiem profesionālus padomus un palīdzību, lai viņi gūtu panākumus.
· Biznesa ietekme: Ieņem svarīgu lomu uzņēmuma biznesa mērķu sasniegšanā.
· Klientu apmierinātība: Nodrošini augstākās kvalitātes klientu apkalpošanu, izmantojot tālruni, e-pastu un citus kanālus.
Tavas prasmes:
· Valodu zināšanas: Teicamas komunikācijas prasmes gan krievu, gan angļu valodā, gan rakstiski, gan mutiski. Krievu un angļu valodas zināšanas nepieciešamas klientu apkalpošanai (izejošie zvani, e-pasts un čats) ārzemēs. Uzdevumu veikšana, kas ir klientu mutiska un rakstiska apkalpošana ārvalstīs (visā pasaulē, kur komunicē krievu un angļu valodā) nodrošina uzņēmuma pamatdarbību. Krievu un angļu valodas prasmes TELUS Digital uzņēmumā ir klientu apkalpošanas objektīvs priekšnoteikums.
· Klientu apkalpošanas pieredze: Iepriekšēja pieredze klientu apkalpošanā, vēlams B2C vai B2B vidē.
· Problēmu risināšanas spējas: Spēja efektīvi tikt galā ar problēmām un izaicinājumiem.
· Profesionāla pieeja: Uz risinājumu vērsts domāšanas veids un patiesa vēlme palīdzēt klientiem.
· Mārketinga zināšanas: Pieredze tiešsaistes reklāmas jomā ir liela priekšrocība. Izglītība vai pieredze tiešsaistes pārdošanā vai mārketingā tiks ļoti novērtēta.
· Vēlme mācīties: Aizrautība nepārtraukti mācīties un izpētīt.
· Atbilstība: Nepieciešama ES pilsonība vai darba atļauja Latvijā.
Pievienojies mūsu komandai un nodrošini uzņēmumam panākumus!
Nosūti CV uz: tine.sourcing.marketing[at]telusinternational.com
Atvērtas vakances - 10.
Profesijas kvalifikācijas kods - 422207 (KLIENTU APKALPOŠANAS SPECIĀLISTS)
Adrese - Rīga, Gustava Zemgala Gatve 74a, LV-1039
Uzņēmuma CCC Riga Digital Services, SIA reģistrācijas numurs - 40203159133
- Darba piedāvājums publicēts:
- 30.10.2024.67
- Pieteikšanās termiņš:
- 31.12.2024.
- Uzņēmums:
- CCC Riga Digital Services SIA
- Atrašanās vieta:
- LATVIJA, Gustava Zemgala gatve 74A, Rīga, Latvija
- Darba laiks:
- Pilna slodze
- Atalgojuma līmenis:
- 1380 – ...
- Amata kategorija:
- IT / Datori / Telekomunikācijas / Elektronika
Atpakaļ uz meklēšanas rezultātiem