Atpakaļ uz meklēšanas rezultātiem
INFORMĀCIJAS TEHNOLOĢIJU ADMINISTRATORS
(Sludinājums no NVA)
Cabonline Customer Service Latvia SIA, reģ. Nr.: 40003738473, aicina darbā
INFORMĀCIJAS TEHNOLOĢIJU ADMINISTRATORU
Galvenie pienākumi:
- Vadīt IT tehniskā atbalsta pasākumus uzņēmuma darbiniekiem, ātri un efektīvi risinot sarežģītas problēmas ar aparatūru, programmatūru un tīklu.
- Risināt uzturēšanas darbu problēmas un vadīt uzdevumus, koncentrējoties uz kvalitāti un efektivitāti, lai nodrošinātu minimālus traucējumus darbībai.
- Uzstādīt, uzturēt un atjaunināt biroja aprīkojumu, tostarp datorus, printerus un citus perifērijas ierīces, lai nodrošinātu sistēmu nepārtrauktu darbību.
- Izveidot, pārvaldīt un uzraudzīt piekļuves atļaujas sistēmām (izmantojot biļešu sistēmu), tostarp piešķirt un atsaukt piekļuvi pēc vajadzības, lai nodrošinātu sistēmas drošību un atbilstību.
- Risināt sarežģītas tehniskas problēmas, kas saistītas ar datoriem, programmatūru, tīkla savienojumiem un citām IT sistēmām, ieviešot efektīvus risinājumus.
- Uzraudzīt un uzturēt IT infrastruktūru, lai nodrošinātu tās stabilitāti, drošību un optimālu veiktspēju, identificējot un novēršot potenciālās problēmas pirms to eskalācijas.
- Sadarboties ar IT pakalpojumu sniedzējiem Zviedrijā, lai risinātu tehniskos izaicinājumus, nodrošinātu atbilstību organizācijas IT standartiem un praksēm, kā arī uzlabotu vispārējo pakalpojumu kvalitāti.
- Dokumentēt un sniegt pārskatus par IT atbalsta veiktspējas rādītājiem, veicinot procesu uzlabošanu un pamatotu lēmumu pieņemšanu.
Prasības:
- Vairāk nekā 3 gadu pieredze tehniskā atbalsta amatā, ar vismaz 1–2 gadu pieredzi mentoringa lomā, ideālā gadījumā loģistikas nozarē.
- Spēcīga izpratne par Microsoft produktiem un tīklu darbības principiem (TCP/IP, DNS, DHCP).
- Pieredze darbā ar dažādu IT aparatūru un programmatūru. Prasmes darbā ar atbalsta rīkiem, piemēram, Jira, Confluence, un API rīkiem, piemēram, Postman un SoapUI.
- Spēja vadīt vairākus uzdevumus vienlaicīgi un strādāt dinamiskā, straujā darba vidē.
- Spēcīgas problēmu risināšanas un komunikācijas prasmes.
- Lieliskas analītiskās spējas un spēja patstāvīgi atrisināt sarežģītas tehniskas problēmas.
- Teicamas rakstveida un mutiskas angļu valodas prasmes, kā arī labas latviešu valodas zināšanas (zviedru valodas prasmes tiks uzskatītas par priekšrocību).
- Augstākās izglītības grāds IT vai saistītā jomā.
- Darba piedāvājums publicēts:
- 03.01.2025.42
- Pieteikšanās termiņš:
- 03.02.2025.
- Uzņēmums:
- Cabonline Customer Service Latvia SIA
- Atrašanās vieta:
- LATVIJA, Lāčplēša iela 20A, Rīga, Latvija
- Darba laiks:
- Pilna slodze
- Atalgojuma līmenis:
- 1900 – 2400
- Amata kategorija:
- IT / Datori / Telekomunikācijas / Elektronika
Atpakaļ uz meklēšanas rezultātiem