Atpakaļ uz meklēšanas rezultātiem

VECĀKAIS REFERENTS
(Sludinājums no NVA)

(reģistrācijas numurs Nr. 90009225180)

izsludina konkursu uz vakanto darbinieka amata vietu

Apsaimniekošanas departamenta Apgādes nodaļas vecākais referents

 (uz nenoteiktu laiku)

Mēs piedāvājam:

  • darba vietu, kurā novērtēs Jūsu profesionālās zināšanas, spējas un ieguldījumu;
  • iespēju nepārtraukti paaugstināt profesionālo kvalifikāciju;
  • labus darba apstākļus, kvalificētus un atbalstošus kolēģus;
  • uzsākot darbu - mentoru un jaunā darbinieka mācības;
  • elastīgo darba laiku, sociālās garantijas, veselības apdrošināšanas polisi pēc pārbaudes laika, apmaksātu papildatvaļinājumu, bezmaksas autostāvvietu;
  • darba vietu Āgenskalnā - Rīgā, Ernestīnes ielā 34;
  • stabilu atalgojumu (pirms nodokļu nomaksas) - 1324 euro (pārbaudes laikā), 1471 euro (pēc pārbaudes laika beigām).

Mēs sagaidām:

  • augstāko izglītību, vēlams ar nekustamo īpašumu pārvaldību saistītā jomā;
  • pieredze darbā valsts pārvaldē un/vai pašvaldībā nekustamo īpašumu jomā vismaz trīs gadi;
  • labas zināšanas un prasmes publisko iepirkumu jomā;
  • Latvijas Republikā spēkā esošo normatīvo aktu pārzināšanu nekustamo īpašumu jomā un/vai publisko iepirkumu jomā un prasmi normatīvajos aktos noteiktās prasības piemērot praksē;
  • analītisku domāšanu, orientāciju uz rezultātu sasniegšanu, spēju patstāvīgi organizēt, plānot savu darbu un strādāt komandā;
  • lieliskas komunikācijas prasmes;
  • prasmi lietot MS Office programmas, t. sk. labas MS Excel lietotāja prasmes, un biroja tehniku;
  • eID karti amata pienākumu veikšanai.

Galvenie darba pienākumi:

  •  Uzraudzīt un vadīt apsaimniekošanas jomas iepirkumu plānošanu un iepirkumu dokumentācijas sagatavošanu.
  • Koordinēt un nodrošināt iepirkumu dokumentācijas savlaicīgu un kvalitatīvu sagatavošanu, t.sk., kontrolēt tehnisko specifikāciju izstrādes gaitu un iepirkuma veikšanas termiņus.
  • Apkopot informāciju par nekustamo īpašumu apsaimniekošanas funkciju nodrošināšanai nepieciešamajām precēm un pakalpojumiem. Izvērtēt nepieciešamo preču un pakalpojumu apjomu un sniegt priekšlikumus to iegādes nodrošināšanai.
  • Izstrādāt iekšējos normatīvos aktus par nekustamo īpašumu apsaimniekošanas funkciju nodrošināšanai nepieciešamo preču un pakalpojumu iegādes un aprites kārtību.
  • Sagatavot nepieciešamos dokumentus preču un pakalpojumu līgumu izstrādei.
  • Sniegt atbalstu darbiniekiem ar preču un pakalpojumu līgumu izpildi saistītos jautājumos.
  • Kontrolēt noslēgto līgumu izpildes gaitu. Sniegt priekšlikumus preču un pakalpojumu iegādes sistēmas pilnveidošanai.
  • Kontrolēt noslēgto līgumu termiņus un summu apguvi, uzturēt preču un pakalpojumu līgumu datu bāzi.

Informējam, ka amata konkurss noritēs divās kārtās - pirmās kārtas laikā konkursa komisija izvērtēs iesniegtos dokumentus un pretendentu atbilstību prasībām. Uz atlases otro kārtu - interviju konkursa komisija aicinās tikai pirmās kārtas atlasi izturējušos pretendentus.

Pieteikuma dokumentus - pieteikuma vēstuli, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas līdz 2024. gada 20.oktobrim (ieskaitot) ar norādi uz vakanto amatu sūtīt - Valsts aizsardzības militāro objektu un iepirkumu centram Ernestīnes ielā 34, Rīgā, LV 1083 vai elektroniski uz e-pasta adresi:

Darba piedāvājums publicēts:
23.09.2024.34
Pieteikšanās termiņš:
20.10.2024.
Uzņēmums:
Valsts aizsardzības militāro objektu un iepirkumu centrs
Atrašanās vieta:
LATVIJA, Ernestīnes iela 34, Rīga, Latvija
Darba laiks:
Pilna slodze
Atalgojuma līmenis:
1324 – 1471
Amata kategorija:
Administrācija / Asistēšana
Iesaki šo darba piedāvājumu citiem: https://www.irdarbs.lv/p/yJac vai

Atpakaļ uz meklēšanas rezultātiem
Twitter
Facebook
Draugiem.lv