Atpakaļ uz meklēšanas rezultātiem

SOCIĀLAIS DARBINIEKS
(Sludinājums no NVA)

Pašvaldības sabiedrība ar ierobežotu atbildību "Veselības un sociālās aprūpes centrs-Sloka" (reģ.nr. 50003220021)

aicina darbā - Sociālo darbinieku - Dūņu ceļš 2, Ķemeri

Amata pienākumi:

1.Noteikt klientu sociālās aprūpes un sociālās rehabilitācijas ilgtermiņa mērķus un virzienus sadarbībā ar klientu, vienoties ar klientu par viņa līdzdarbību sociālās aprūpes un sociālās rehabilitācijas pakalpojumu kompleksa saņemšanā, identificēt, piesaistīt un attīstīt nepieciešamos resursus, sniegt rekomendācijas klientam un iesaistītajām personām ilgtermiņa mērķu sasniegšanai.

2. Identificēt klientu sociālās problēmas un noteikt vajadzības, sociālo situāciju, citu esošo risku ietekmi uz viņu pilnvērtīgu integrēšanos sabiedrībā un sociālo prasmju apguvi,  apzināt, mobilizēt, organizēt un piesaistīt nepieciešamos resursus sociālo problēmu mazināšanai un, nepieciešamības gadījumā, vadīt sociālā gadījuma risināšanas gaitu;

3. Sekmēt klientu veiksmīgas integrēšanās procesa norisi (adaptāciju) jaunajā sociālajā vidē.

4. Vadīt  klientu sociālās rehabilitācijas un sociālās aprūpes plānu izstrādi, īstenot izstrādes uzraudzību, veikt nepieciešamos ierakstus klienta kartē un lietā.

5. Sniegt klientiem nepieciešamo sociālo atbalstu, konsultēt klientus viņu tiesību un pienākumu jautājumos, nepieciešamības gadījumā, klienta interesēs veikt starpnieka funkcijas, kontaktējoties ar oficiālajām iestādēm, t.sk.  klienta dzīvesvietas sociālajiem dienestiem un citām atbildīgajām personām.

6. Vadīt sociālo gadījumu un izvirzīt sociālā gadījuma risināšanas mērķi, adekvātus uzdevumus un īstenojamās aktivitātes.

7. Veicināt klienta saiknes atjaunošanos ar ģimeni, stiprināt ģimenisko attiecību noturību, iesaistīt ģimenes locekļu un atbalsta personas sociālās aprūpes un sociālās rehabilitācijas procesā.

8. Aktivizēt klientus izmantojot viņu īpatnības, spējas un resursus, kas var tikt izmantoti sociālās rehabilitācijas procesā.

9. Vērot un interpretēt klienta verbālo un neverbālo uzvedību, atspoguļojot jūtas un pārfrāzēt klienta teikto.

10. Stimulēt un mobilizēt klientu veidot interešu, ietekmes vai darbības grupas un nodrošināt viņu savstarpējo atbalstu un līdzdalību problēmu risināšanā.

11. Apkopot informāciju par klientu apmierinātību ar saņemtajiem pakalpojumiem, to apjomu un kvalitāti, sniegt vērtējumu par klientu līdzdarbību  sociālo problēmu risināšanā un individuālā rehabilitācijas plāna izpildē. 

12. Strādāt klientu uzskaites programmā “Ārsta birojs”.

Prasības pretendentam:

Obligātas valsts valodas zināšanas.

2. līmeņa profesionālā augstākā izglītība sociālajā darbā.

Normatīvo aktu sociālajā jomā pārzināšana un prasmes to piemērošanā.

Labas iemaņas darbā ar datoru.

Izkoptas sadarbības un komunikācijas iemaņas.

Precizitāte, pozitīva attieksme, augsta atbildības sajūta, izkopta paškontrole, prasme organizēt savu darbu patstāvīgi, spēja strādāt komandā.

Piedāvājam:

Draudzīgu kolektīvu.

Stabilu atalgojumu 1134.00 eiro (bruto).

Sociālās garantijas.

Papildus atvaļinājuma dienas.

Atvaļinājuma pabalstu.

Veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika beigām.


Tālr. 27886696;  E-pasts:

Darba piedāvājums publicēts:
18.09.2024.37
Pieteikšanās termiņš:
15.10.2024.
Uzņēmums:
Pašvaldības sabiedrība ar ierobežotu atbildību "Veselības un sociālās aprūpes centrs-Sloka"
Atrašanās vieta:
LATVIJA, Dūņu ceļš 2, Jūrmala, Latvija
Darba laiks:
Pilna slodze
Atalgojuma līmenis:
1134 – ...
Amata kategorija:
Veselības aprūpe / Farmācija
Iesaki šo darba piedāvājumu citiem: https://www.irdarbs.lv/p/MCac vai

Atpakaļ uz meklēšanas rezultātiem
Twitter
Facebook
Draugiem.lv