Atpakaļ uz meklēšanas rezultātiem

PAŠVALDĪBAS PAMATDARBĪBAS STRUKTŪRVIENĪBAS VADĪTĀJS /DIREKTORS /PRIEKŠNIEKS
(Sludinājums no NVA)

Ķekavas novada pašvaldība,

 reģ.Nr.90000048491,

izsludina konkursu uz

 Attīstības un būvniecības pārvaldes

 vadītāja/-as 

amatu

Ķekavas novada pašvaldības darbinieku prasmes, zināšanas un kompetences ir mūsu plašās komandas vadības procesu pamats. Ja saskati iespējas un vēlies palīdzēt Ķekavas novadam augt, tad pievienojies mūsu komandai!


GALVENIE AMATA PIENĀKUMI

  • plānot, organizēt, nodrošināt un kontrolēt pārvaldes darbu;
  • risināt pārvaldes kompetencē esošos jautājumus;
  • izstrādāt un piedalīties darba grupās lokālo normatīvo aktu izstrādē, kas saistīti ar pārvaldes kompetences jautājumiem;
  • savas kompetences ietvaros organizēt pārvaldes lēmumu projektu sagatavošanu;
  • analizēt notiekošos procesus, identificēt problēmas, izstrādāt to risinājumus un pieņemt lēmumus atbilstoši situācijas izmaiņām;
  • piedalīties pašvaldības publiskā gada pārskata sagatavošanā.

 AMATAM IZVIRZĪTĀS PRASĪBAS:

  • augstākā izglītība (augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība projektu vadībā, ekonomikā, finanšu vadībā, inženierzinātņu jomā);
  • vēlama praktiskā darba pieredze valsts pārvaldē vai pašvaldības iestādēs vadošā amatā;
  • Latvijas Republikas pašvaldību darbību reglamentējošo normatīvo aktu pārzināšana, organizatora spējas, patstāvība plānojot sava darba izpildi noteiktajā termiņā, iniciatīva;
  • zināšanas pašvaldības iestādes darba organizācijā (darba likumdošana, lietvedība, finanšu jautājumi) un šo jomu reglamentējošo normatīvo aktu pārzināšana;
  • zināšanas un pieredze projektu vadībā tiks uzskatīta par priekšrocību;
  • izpratne par kvalitātes vadības, finanšu vadības un personāla vadības jautājumiem;
  • zināšanas dokumentu pārvaldībā, normatīvo aktu/ lēmumu projektu izstrādē, darbu organizēšanā un vadībā;
  • valsts valodas zināšanas C līmeņa 1.pakāpē;
  • lietotāja prasmes darbā ar datoru: Word, Excel, Power Point, biroja tehniku, informācijas tehnoloģijām;
  • profesionālas iemaņas savas darbības jomā, prasme sniegt operatīvu informāciju pašvaldības vadībai par darba rezultātiem;
  • teicamas saskarsmes un sadarbības prasmes, spēja motivēt un iedvesmot;
  • spēja patstāvīgi organizēt darbu, pieņemt lēmumus un uzņemties atbildību, strādāt komandā un organizēt komandas darbu, prasme rīkoties nestandarta situācijās vienpersoniski vai ekspertu grupas sastāvā, radošums, atbildības sajūta un precizitāte;
  • B kategorijas autovadītāja apliecība.

MĒS PIEDĀVĀJAM:

  • pilna laika darbu dinamiskā, mūsdienīgā un strauji augošā pašvaldībā;
  • iespēju strādāt profesionālā komandā un materiāltehniski labi nodrošinātā
  • darba vidē, to pilnveidojot un īstenojot ar inovatīvām idejām;
  • atalgojumu no 2314 EUR līdz 2856 EUR bruto mēnesī (piemērojot darbinieku individuālās amatalgas izvērtēšanas principus, pēc deviņu mēnešu darba izpildes novērtēšanas, mēnešalga var sasniegt 3673.00 EUR bruto mēnesī);
  • profesionālās pilnveidošanās iespējas;
  • elastīgu darba laiks;
  • veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika.

Dzīves un darba aprakstu (CV), konkrēti norādot laika periodus, iegūtās izglītības līmeni, darba pienākumus, valodas prasmes, prasmes darbā ar informācijas un komunikācijas tehnoloģijām, pieteikumu un , sadaļā – privātuma politika.

Darba piedāvājums publicēts:
15.11.2024.23
Pieteikšanās termiņš:
15.12.2024.
Uzņēmums:
Ķekavas novada pašvaldība
Atrašanās vieta:
LATVIJA, Gaismas iela 19 k-9 - 1, Ķekava, Ķekavas nov., Latvija
Darba laiks:
Pilna slodze
Atalgojuma līmenis:
2314 – 3673
Amata kategorija:
Valsts pārvalde
Iesaki šo darba piedāvājumu citiem: https://www.irdarbs.lv/p/zfcc vai

Atpakaļ uz meklēšanas rezultātiem
Twitter
Facebook
Draugiem.lv