Atpakaļ uz meklēšanas rezultātiem

PROJEKTA VADĪTĀJS
(Sludinājums no NVA)

Valsts kanceleja ir tiešās valsts pārvaldes iestāde, kas nodrošina Ministru prezidenta un Ministru kabineta darbību. Valsts kanceleja veicina efektīvas, atbildīgas un elastīgas valsts pārvaldes attīstību, kas kalpo sabiedrības labā. Meklējam profesionālus, atbildīgus un uz rezultātu orientētus kolēģus. Ja esat gatavi jauniem izaicinājumiem, aicinām pievienoties Valsts kancelejas kolektīvam!

Valsts kanceleja izsludina konkursu uz Ārvalstu finanšu instrumentu departamenta projekta vadītāja/-as darbinieka amatu uz projekta "Valsts un pašvaldību iestāžu tīmekļvietņu vienotās koplietošanas platformas izvēršana" īstenošanas laiku (2026.gada 31.majs):

Galvenie amata pienākumi:

  • vadīt, plānot un koordinēt Valsts kancelejas projektu "Valsts un pašvaldību iestāžu tīmekļvietņu vienotās koplietošanas platformas izvēršana";
  • vadīt projekta vadības grupu un sadarboties ar iesaistītajām valsts un pašvaldību institūcijām un struktūrvienībām, piegādātājiem un pakalpojumu sniedzējiem;
  • piedalīties projektā plānoto iepirkumu nolikumu izstrādē, iepirkuma procedūru organizēšanā, kā arī finanšu līdzekļu plānošanā.​

Amata prasības un nepieciešamās kompetences:

  • augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība sociālajās zinātnēs vai informācijas tehnoloģiju jomā;
  • vismaz trīs gadus ilga pieredze informācijas un komunikācijas tehnoloģiju projektu vadīšanā (pieteikumā lūdzam minēt konkrētus piemērus);
  • vēlama pieredze Eiropas Savienības līdzfinansēto projektu pārvaldībā (pieteikumā lūdzam minēt konkrētus piemērus);
  • pieredze publisko iepirkumu dokumentācijas izstrādāšanā un/vai iepirkumu organizēšanā;
  • zināšanas par valsts pārvaldes uzbūves pamatprincipiem;
  • zināšanas par tīmekļvietņu platformām;
  • zināšanas par informācijas un komunikācijas tehnoloģiju projektu vadības metodēm;
  • teicamas sadarbības, komunikācijas un prezentācijas prasmes;
  • angļu valodas zināšanas vismaz B2 līmenī atbilstoši Eiropas kopīgajām nostādnēm valodu apguvei: https://europass.cedefop.europa.eu/lv/resources/european-language-levels-cefr

Pretendentiem piedāvājam:

  • atbildīgu darbu vadošā valsts pārvaldes iestādē, ar iespēju rosināt un īstenot pārmaiņas valsts pārvaldes procesos;
  • profesionālu, atsaucīgu un draudzīgu kolēģu komandu un iespēju sadarboties ar citu institūciju pārstāvjiem;
  • profesionālās attīstības iespējas, piedaloties dažādos mācību projektos;
  • mēnešalgu sākot no 2387 līdz 2645 eiro, pirms nodokļu nomaksas;
  • piemaksas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam;
  • sociālās garantijas (pabalsti, kompensācijas un veselības apdrošināšana).

Pieteikuma dokumentus:

  • motivētu pieteikumu, norādot tajā iepriekšējo darbu sasniegumus, 
  • CV un augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju

– līdz 2025.gada 22.aprīlim sūtīt vai iesniegt Valsts kancelejā, Brīvības bulvārī 36, Rīga LV-1520, e-pasts: tālrunis uzziņām: 67082844.

Atbilstoši Fizisko personas datu apstrādes likuma 25.panta pirmajai daļai Valsts kanceleja informē, ka:

  1. Jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi;
  2. Jūsu personas datu apstrādes pārzinis šī atlases konkursa ietvaros ir Valsts kanceleja, kontaktinformācija: Brīvības bulvārī 36, Rīgā LV-1520.
  3. Lai iepazītos ar informāciju par personas datu apstrādi Valsts kancelejā, aicinām apmeklēt Valsts kancelejas tīmekļvietnes saiti https://www.mk.gov.lv/lv/privatuma-politika

Darba piedāvājums publicēts:
09.04.2025.52
Pieteikšanās termiņš:
22.04.2025.
Uzņēmums:
Valsts kanceleja
Atrašanās vieta:
LATVIJA, Brīvības bulvāris 36, Rīga, Latvija
Darba laiks:
Pilna slodze
Atalgojuma līmenis:
2387 – 2645
Amata kategorija:
Valsts pārvalde
Iesaki šo darba piedāvājumu citiem: https://www.irdarbs.lv/p/q9fc vai

Atpakaļ uz meklēšanas rezultātiem
Twitter
Facebook
Draugiem.lv