Atpakaļ uz meklēšanas rezultātiem
KLIENTU APKALPOŠANAS VADĪTĀJS
(Sludinājums no NVA)
Uzņēmums Tech Mahindra aicina pievienoties savai komandai nīderlandiešu valodā runājošu komandas vadītāju:
Darba pienākumi:
- Motivēt, attīstīt un vadīt komandu atbilstoši uzņēmuma dinamiskajai videi
- Attīstīt procesus, lai sasniegtu uzņēmumā noteiktos mērķus
- Attīstīt produktivitāti saskaņā ar noteiktajiem mēŗķiem
- Pārvaldīt/uzņemties atbildību par snieguma kritumiem, piedāvājot uzlabojuma plānus
- Snieguma vadība: sagatavot iknedēļas uzlabojuma atkaites
- Efektīva un konsekventa komunikācija ar iekšējiem un ārējiem kontaktiem
- Pārvaldīt un deleģēt ikdienas komandas uzdevumus, lai nodrošinātu KPI rādītāju sasniegumus
- Detalizēta izpratne par komandas darba procesiem un spēja tos uzlabot efektivākai komandas darbībai
- Izveidot darbību struktūru, lai uzturētu sistēmu
- Rīkot komandas sapulces, lai apspriestu procesu atjauninājumus, atsauksmes un galvenos momentus, kam pievērst uzmanību
- Atbildēt uz klientu jautājumiem/sūdzībām. Sazināties ar citām strurktūrvienībām, lai atrisinātu problēmsituācijas
- Pārvadīt procesus atbilstoši noteiktajiem kvalitātes parametriem, veikt klātienes un attālināto klientu auditēšanu
- Veikt procesu analīzi, lai konstatētu galvenās problēmas un izveidotu uzlabošanas plānu
- Nodrošināt Tiešu klientu atbalstu, zvanus, atbildes tiešsaistes čatos vai/un sociālajos tīklos, nodrošinot ātru problēmas risinājumu, vajadzības gadījumā sniegt atbalstu komandas loceklim
- Savlaicīgi izveidot atskaites par sniegtajām darbībām
- Noteikt nepieciešamās apmācības un sniegt atbalstu apmācību laikā
- Sadarboties ar atlases, apmācību, kvalitātes un citām nodaļām, lai uzlabotu darba sniegumu
- Izpildīt jebkurus uzdevumus, kas var uzlabot KPI rādītājus
- Ievērot uzņēmuma un klientu apkalpošanas procedūras, konfidencialitāti un datu aizsardzības likumdošanu
- Veikt ierakstus zvanu centra rīkā, pamatojoties uz komunikāciju ar klientiem pa telefonu, e-pastā vai čatā
Prasības:
- Gandrīz dzimtā (pēc CEFR C1 līmenis) vai dzimtā nīderlandiešu valoda
- Latviešu valoda C līmenis
- Vēlamas labas angļu valodas prasmes (B1+ vai labākas) rakstiski un mutiski, lai saprastu dokumentāciju un precīzi reģistrētos klientu sistēmās.
- Vismaz 1-2 gadu pieredze klientu apkalpošanas komandas vadītāja amatā.
- Datorrakstītprasme ar vismaz 50 vārdiem minūtē un 90% precizitāti
- Pieredze izcilā komandas vadītprasmē
- Labas datorprasmes MS Office Word, Excel un PowePoint
- Ļoti labas prezentācijas prasmes
- Teicamas komunikācijas un klientu apkalpošanas prasmes
- Teicamas analītiskās un problēmsituāciju risināšanas prasmes
- Spēja virzīt komandu uz radošu un ilgtermiņa procesu redzējumu
- Pieredze darba procesu uzlabošanā un jaunumu ieviešanā
- Pieredze Klientu apkalpošanā
- Pieredze čata uzturēšanā un komunikācija sociālajos tīklos
- Pārvaldīt darba rezultātus
- Jābūt pašmotivētai personībai orientētai uz rezultātu sasniegšanu
Darbinieka labumi:
- Premium klases medicīniskā apdrošināšana (veselības pārbaudes, zobārstniecība, redzes pārbaudes, medikamentu receptes, garīgās veselības atbalsts u.c.) darbiniekam un viņa ģimenei no pirmās darba dienas
- OVP (obligātās veselības pārbaude) pilnīgs segums
- Iespēja attīstīt savas zināšanas, izmantojot DEXT izglītības platformu, kura piedāvā vairāk nekā 5000+ bezmaksas kursus
- ikgadējais apmaksātais atvaļinājums 4 kalendārās nedēļas saskaņā ar Darba likumu
- Saistošu atalgojumu un bonusu sistēmu
- Iespēju strādāt un augt dimaniskā un patīkamā darba vidē ar regulāriem korporatīvajiem pasākumiem, labsajūtas aktivitātēm un lielisku komandas garu
- Hibrīda darba modeli: iespējams pēc pierādīta darba snieguma saskaņā ar biznesa vajadzībām
- Darbs no mājām vēlu maiņu gadījumā: iespēja strādāt no mājām vēlo maiņu gadījumā, nodrošinot elastīgu darba grafiku efektīvākai uzdevumu veikšanai
Kontaktinformācija: ingrida.landorfa[at]techmahindra.com, 20035096
- Darba piedāvājums publicēts:
- 16.08.2024.74
- Pieteikšanās termiņš:
- 30.09.2024.
- Uzņēmums:
- Tech Mahindra Limited Latvijas filiāle
- Atrašanās vieta:
- LATVIJA, Gustava Zemgala gatve 76, ēka "Valters", 5.stāvs, Rīga, Latvija
- Darba laiks:
- Pilna slodze
- Atalgojuma līmenis:
- 2100 – 2300
- Amata kategorija:
- IT / Datori / Telekomunikācijas / Elektronika
Atpakaļ uz meklēšanas rezultātiem