Обратно в результаты поиска
CEĻOJUMU ORGANIZATORS
(Sludinājums no NVA)
SIA SMARTLYNX AIRLINES
Reģ. Nr. 40003056133
GAISA KUĢU APKALPES DARBA BRAUCIENU ORGANIZATORS (CREW TRAVEL OFFICER)
PRASĪBAS:
1. Pabeigta augstākā vai profesionālā vidējā izglītība;
2. Vismaz 1 gada pieredze Tūrismā, aviobiļešu rezervēšanā vai Aviācijā;
3. Izcilas komunikācijas prasmes;
4. Labas plānošanas prasmes, t.sk. atbilstošas laika plānošanas dotības un fleksibilitāte;
5. Labas MS Office programmu zināšanas;
6. Teicamas angļu un latviešu valodas zināšanas. Angļu valodas zināšanas tiek pieprasītas saistībā ar faktu, ka iekšējā un ārējā uzņēmuma komunikācija norisinās angļu valodā.
PIENĀKUMI:
1. Nodrošināt, lai apkalpju aktivitātes tiktu plānotas laicīgi, racionāli un efektīvi, un saskaņā ar SmartLynx Airlines Darbības Rokasgrāmatas A daļu un Lidojumu koordinēšanas daļas Rokasgrāmatu;
2. Nodrošināt sekošanu iekšējām procedūrām;
3. Nodrošināt, lai visa nepieciešamā dokumentācija biznesa un citiem apkalpes locekļu braucieniem tiktu sagatavota pilnīgi. Sagatavot dokumentus vīzas iesniegumam, ja nepieciešams;
4. Organizēt apkalpju pārbraucienus/pārlidojumus, sauszemes transportu, transfēru un viesnīcu rezervācijas apkalpju locekļiem pirms un pēc viņu darba laika, periodā nākamajām 72h;
5. Informēt apkalpju transporta nodrošinātājus par pieprasījumiem saskaņā ar atrunātajiem laika limitiem;
6. Veikt nepieciešamās izmaiņas esošajos grafikos saskaņā ar operatīvajām vajadzībām, komunicēt par izmaiņām ar apkalpju locekļiem (zvanot, sūtot SMS, jebkādā citā saziņas veidā);
7. Informēt apkalpes locekļus par visām sagatavotajām viņu darba brauciena/komandējuma niansēm (ceļošana, viesnīca, transports uz/no galamērķa, cits);
8. Nodrošināt, lai visa, Apkalpju Plānošanas sistēmā, ievadītā informācija ir precīza, kārtīga un saskaņā ar legalitāti;
9. Sekot līdzi un aprēķināt reālos apkalpes darba/atpūtas periodus, lai tie atbilstu darba/atpūtas laiku noteikumiem;
10. Detalizēti pārzināt Komerclīgumus un to pielikumus par apkalpēm un to ceļošanas noteikumu niansēm;
11. Veicot ceļojumu procesa plānošanu, sekot līdzi izmaksu kontrolei saskaņā ar Komerclīgumu prasībām un izmaksu pārstādīšanas noteikumiem;
12. Reģistrēt visus ar ceļojumu plānošanu saistītos pirkumus “Travel tool” sistēmā;
13. Ziņot par jebkuru neatbilstību Tiešajam vadītājam;
14. Reaģēt nekavējoties un laicīgi uzsākt izmaiņas, lai uzturētu aktuālu rezervācijas procesu;
15. Izskatīt un analizēt rezervāciju iespējas un ieviest tās, lai uzlabotu darba kvalitāti;
16. Veikt nepieciešamos ceļojuma organizēšanas darbus saskaņā ar MCC pieprasījumu
PIEDĀVĀJAM:
Atalgojumu no 1600 - 1800 EUR/ mēnesī
KONTAKTPERSONA:
Personāla departaments: joinus[at]smartlynx.aero
Tālruņa numurs: +37126597957
- Опубликованно:
- 02.01.2025.31
- Окончательный срок заявки:
- 02.04.2025.
- Предприятие:
- "SMARTLYNX AIRLINES", SIA
- Место нахожедния:
- LATVIJA, Mazrūdas, Mārupes pag., Mārupes nov., Latvija
- Время работы:
- Pilna slodze
- Уровень заплаты
- 1600 – 1800
- Категория занимаемой должности:
- Transports / Loģistika
Обратно в результаты поиска