Обратно в результаты поиска

CEĻOJUMU ORGANIZATORS
(Sludinājums no NVA)

SIA SMARTLYNX AIRLINES

Reģ. Nr. 40003056133

GAISA KUĢU APKALPES DARBA BRAUCIENU ORGANIZATORS (CREW TRAVEL OFFICER) ​

PRASĪBAS:

1. Pabeigta augstākā vai profesionālā vidējā izglītība;

2. Vismaz 1 gada pieredze Tūrismā, aviobiļešu rezervēšanā vai Aviācijā;

3. Izcilas komunikācijas prasmes;

4. Labas plānošanas prasmes, t.sk. atbilstošas laika plānošanas dotības un fleksibilitāte;

5. Labas MS Office programmu zināšanas;

6. Teicamas angļu un latviešu valodas zināšanas. Angļu valodas zināšanas tiek pieprasītas saistībā ar faktu, ka iekšējā un ārējā uzņēmuma komunikācija norisinās angļu valodā.

PIENĀKUMI:

1. Nodrošināt, lai apkalpju aktivitātes tiktu plānotas laicīgi, racionāli un efektīvi, un saskaņā ar SmartLynx Airlines Darbības Rokasgrāmatas A daļu un Lidojumu koordinēšanas daļas Rokasgrāmatu;

2. Nodrošināt sekošanu iekšējām procedūrām;

3. Nodrošināt, lai visa nepieciešamā dokumentācija biznesa un citiem apkalpes locekļu braucieniem tiktu sagatavota pilnīgi. Sagatavot dokumentus vīzas iesniegumam, ja nepieciešams;

4. Organizēt apkalpju pārbraucienus/pārlidojumus, sauszemes transportu, transfēru un viesnīcu rezervācijas apkalpju locekļiem pirms un pēc viņu darba laika, periodā nākamajām 72h;

5. Informēt apkalpju transporta nodrošinātājus par pieprasījumiem saskaņā ar atrunātajiem laika limitiem;

6. Veikt nepieciešamās izmaiņas esošajos grafikos saskaņā ar operatīvajām vajadzībām, komunicēt par izmaiņām ar apkalpju locekļiem (zvanot, sūtot SMS, jebkādā citā saziņas veidā);

7. Informēt apkalpes locekļus par visām sagatavotajām viņu darba brauciena/komandējuma niansēm (ceļošana, viesnīca, transports uz/no galamērķa, cits);

8. Nodrošināt, lai visa, Apkalpju Plānošanas sistēmā, ievadītā informācija ir precīza, kārtīga un saskaņā ar legalitāti;

9. Sekot līdzi un aprēķināt reālos apkalpes darba/atpūtas periodus, lai tie atbilstu darba/atpūtas laiku noteikumiem;

10. Detalizēti pārzināt Komerclīgumus un to pielikumus par apkalpēm un to ceļošanas noteikumu niansēm;

11. Veicot ceļojumu procesa plānošanu, sekot līdzi izmaksu kontrolei saskaņā ar Komerclīgumu prasībām un izmaksu pārstādīšanas noteikumiem;

12. Reģistrēt visus ar ceļojumu plānošanu saistītos pirkumus “Travel tool” sistēmā;

13. Ziņot par jebkuru neatbilstību Tiešajam vadītājam;

14. Reaģēt nekavējoties un laicīgi uzsākt izmaiņas, lai uzturētu aktuālu rezervācijas procesu;

15. Izskatīt un analizēt rezervāciju iespējas un ieviest tās, lai uzlabotu darba kvalitāti;

16. Veikt nepieciešamos ceļojuma organizēšanas darbus saskaņā ar MCC pieprasījumu

PIEDĀVĀJAM:

Atalgojumu no 1600 - 1800 EUR/ mēnesī

KONTAKTPERSONA:

Personāla departaments: 

Tālruņa numurs: +37126597957




Опубликованно:
02.01.2025.31
Окончательный срок заявки:
02.04.2025.
Предприятие:
"SMARTLYNX AIRLINES", SIA
Место нахожедния:
LATVIJA, Mazrūdas, Mārupes pag., Mārupes nov., Latvija
Время работы:
Pilna slodze
Уровень заплаты
1600 – 1800
Категория занимаемой должности:
Transports / Loģistika
Посоветуй это предложение о работе другим: https://www.irdarbs.lv/rus/p/gVcc или

Обратно в результаты поиска
Twitter
Facebook
Draugiem.lv