Обратно в результаты поиска

FINANŠU ANALĪTIĶIS
(Sludinājums no NVA)


Ja arī Tavas vērtības ir cilvēks, atbildība, profesionalitāte un sadarbība,
aicinām pieteikties Labklājības ministrijas izsludinātajā konkursā uz vakanto ierēdņa amata vietu – vadošais finanšu analītiķis Finanšu vadības departamentā
uz nenoteiktu laiku


Mēs piedāvājam:

•    mēnešalgu no 1 615 EUR līdz 1 796 EUR (pirms nodokļu nomaksas) atbilstoši Ministru kabineta noteiktajai valsts un pašvaldību institūciju amatu kataloga klasifikācijai un ņemot vērā amatam atbilstošo mēnešalgu grupu, kā arī individuālo profesionālo kvalifikāciju un kompetences;
•    piemaksas un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam;
•    dinamisku, atbildīgu un interesantu darbu atbalstošā un pozitīvi domājošā kolektīvā;
•    profesionālo zināšanu, prasmju un spēju pilnveidi;
•    atbalstu darba un ģimenes līdzsvaram, t.sk. bērnistabas izmantošanas iespējas;
•    elastīgu darba laiku un iespēju daļēji strādāt attālināti;
•    darbavietu Rīgas centrā un labus darba apstākļus;
•    veselības apdrošināšanas polisi pēc 3 nostrādātiem mēnešiem.

Galvenie amata pienākumi:

•    nodrošināt, metodiski vadīt un uzraudzīt ar institūciju darbību saistītos finanšu vadības procesus;
•    analizēt un nodrošināt valsts budžeta apakšprogrammu bāzes izdevumu un maksimāli pieļaujamā izdevumu kopapjoma atbilstību normatīvajiem aktiem;
•    sagatavot ikgadējo valsts budžeta projektu un tā grozījumu projektu valsts budžeta apakšprogrammām saskaņā ar valsts budžeta pieprasījuma izstrādes pamatprincipiem, nepārsniedzot maksimāli pieļaujamo izdevumu apjomu;
•    veikt finanšu izlietojuma uzraudzību, analizēt apjomīgu finanšu informāciju, savlaicīgi identificēt riskus un sniegt priekšlikumus turpmākām rīcībām efektīvai finanšu pārvaldībai;
•    sagatavot nepieciešamo izmaiņu projektus par apropriācijas pārdali starp apakšprogrammām un to pakalpojumiem, pasākumiem un vai izdevumu ekonomiskās klasifikācijas kodiem;
•    amata kompetences ietvaros sagatavot rīkojumus, normatīvo aktu un metodisko materiālu projektus;
•    amata kompetences ietvaros sagatavot atzinumus par valsts pārvaldes institūciju izstrādātajiem tiesību aktu projektiem, to anotācijām, politikas plānošanas dokumentu projektiem un metodisko materiālu projektiem;
•    piedalīties darba grupās, komisijās, padomēs, apspriedēs un citos pasākumos par amata kompetencē esošajiem jautājumiem;
•    amata kompetences ietvaros konsultēt valsts budžeta finanšu vadības procesā iesaistītos dalībniekus.

Prasības pretendentiem:

•    atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām;
•    pirmā cikla augstākā izglītība, vēlams ekonomikā vai kādā no finanšu vadības jomām;
•    darba pieredze budžeta plānošanas un finanšu vadības jautājumos (finanšu informācijas sagatavošanā un finanšu datu analīzē) un darba pieredze darbā ar valsts budžeta plānošanas un finanšu vadības jautājumiem ne mazāka par 2 (diviem) gadiem pēdējo 5 gadu laikā;
•    zināšanas valsts budžeta plānošanā un uzraudzībā;
•    zināšanas un izpratne par valsts budžeta pārvaldības procesiem un šo jomu reglamentējošiem normatīvajiem aktiem;
•    spēja strādāt patstāvīgi, uzņemties iniciatīvu un atbildību, analītiskas prasmes, spēja strādāt ar liela apjoma informāciju;
•    labas prasmes darbā ar datoru (MS Excel prasmes pieredzējuša lietotāja līmenī).

Iesniedzamie dokumenti:

  • motivēta pieteikuma vēstule, norādot atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām;
  • CV;
  • izglītību apliecinošu dokumentu kopijas;
  • valsts valodas prasmes apliecinoša dokumenta kopija (pretendentiem, kuri nav ieguvuši izglītību valsts valodā).

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Dokumenti jāiesniedz 14 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas Nodarbinātības valsts aģentūras vakanču portālā, nosūtot uz e-pastu: ar norādi “FVD_vad_FA”.

Tālr. uzziņām 67021585.

Izskatīsim to pretendentu pieteikumus, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri pēc iesniegto dokumentu izvērtēšanas tiks izvirzīti konkursa otrajai kārtai.

Informējam, ka konkursa otrā kārta (pārbaudes darbs) un trešā kārta (darba intervija) tiks organizētas attālinātā režīmā.               

Informējam, ka, lai uzsāktu darbu Labklājības ministrijā un noformētu tiesiskās attiecības, Jums būs nepieciešams elektroniskais paraksts.

Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes Regulas (ES) 2016/679 par fizisku personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula) 13.pantu, Labklājības ministrija informē, ka:

  • pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;
  • iepriekš minēto personas datu apstrādes pārzinis ir Labklājības ministrija.

Ar Labklājības ministrijas privātuma politiku var iepazīties interneta vietnē: http://www.lm.gov.lv/lv/par-mums/personas-datu-apstade


Опубликованно:
21.01.2025.34
Окончательный срок заявки:
03.02.2025.
Предприятие:
Labklājības ministrija
Место нахожедния:
LATVIJA, Skolas iela 28, Rīga, Latvija
Время работы:
Pilna slodze
Уровень заплаты
1615 – 1796
Категория занимаемой должности:
Bankas / Apdrošināšana
Посоветуй это предложение о работе другим: https://www.irdarbs.lv/rus/p/v4dc или

Обратно в результаты поиска
Twitter
Facebook
Draugiem.lv