Обратно в результаты поиска

KLIENTU APKALPOŠANAS SPECIĀLISTS
(Sludinājums no NVA)

Rīgas Sociālais dienests

aicina pievienoties savam kolektīvam

klientu apkalpošanas speciālistu
sociālā darba jomā

​(profesijas kods 4222 07)

​Galvenie darba pienākumi:

  • ​ievadīt Pašvaldības sociālās palīdzības informācijas sistēmā SOPA iegūto/fiksēto informāciju, iesniegumus un par tiem pieņemtos lēmumus;
  • noformēt un aizpildīt klienta lietu kontaktinformācijas veidlapu un dokumentāciju;
  • sagatavot arhivēšanai klienta lietu;
  • sagatavot pārskatu un pārraudzīt klienta lietas dokumentācijas (personas novērtēšanai, rehabilitācijas plāna izpildei, risku noteikšanai) termiņus;
  • veikt un organizēt klienta apsekošanu dzīves apstākļu novērtēšanai dzīvesvietā, kā arī apsekošanas aktu reģistrēšana;
  • sagatavot administratīvo aktu, atzinumu un pilnvaru projektus;
  • informēt un konsultēt klientus par viņu tiesībām uz sociālo palīdzību un sociālajiem pakalpojumiem;
  • sagatavot atskaites, atbildēt uz tālruņa zvaniem (sociālā darba speciālistu prombūtnes laikā), piefiksēt informāciju un nodod to atbildīgajam darbiniekam.

Prasības kandidātiem:

Izglītība – pirmā līmeņa profesionālā augstākā vai akadēmiskā izglītība, vai students.

Prasmes un specifiskas zināšanas:

  • pārvaldīt valsts valodu atbilstoši trešajai (augstākajai) pakāpei;
  • vienas Eiropas Savienības dalībvalstu oficiālās valodas zināšanas saskarsmes nodrošināšanā ar klientiem, kuri nepārvalda valsts valodu;
  • prasme orientēties normatīvajos aktos;
  • darbā lietot informāciju tehnoloģijas, lai nodrošinātu informācijas apriti un ātrāku/efektīvāku uzdevumu veikšanu (Outlook, Share point, Skype for business, u.c.);
  • augsta saskarsmes kultūra un komunikācijas prasmes;
  • spēja strādāt stresa apstākļos;
  • spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus savas kompetences ietvaros

Mēs piedāvājam:

  • interesantu un atbildīgu darbu ;
  • iespēju iegūt vērtīgu darba pieredzi komandā ar profesionāliem un atsaucīgiem kolēģiem;
  • profesionālu apmācību;
  • dinamisku darba vidi un iespēju pilnveidot profesionālās iemaņas;
  • sociālās garantijas (t.sk., veselības apdrošināšanu, pēc viena nostrādāta gada atvaļinājuma pabalstu vienu reizi kalendāra gadā līdz 50% no mēnešalgas un apmaksātu papildatvaļinājumu līdz 10 darba dienām);
  • mēnešalgu - 1205.00 eur (pirms nodokļu nomaksas);
  • darba vieta - Avotu iela 31/2, Rīga.

Lūdzam ievērot, ka par rezultātiem tiks informēti tikai tie kandidāti, kuri tiks izvirzīti nākamajai atlases kārtai.

​Pieteikumus ar norādi “Klientu apkalpošanas speciālista sociālā darba jomā amata konkursam teritoriālajā centrā “Daugava”” līdz 25.09.2024. Rīgas Sociālā dienesta Personāla un kvalitātes vadības sektoram uz e-pasta adresi: Tālrunis informācijai:67105695.

Izskatīsim tos pieteikumus, kuriem būs pievienoti visi sludinājumā norādītie dokumenti. Sazināsimies ar 2.kārtas pretendentiem!

Jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Rīgas valstspilsētas pašvaldība (Rīgas Sociālais dienests). Adrese Rātslaukums 1, Rīga, LV-1539.
Personāla atlases nolūks ir noteikt atbilstīgāko no pretendentiem, ar kuru pašvaldība var nodibināt darba tiesiskās attiecības.
Plašāka informācija par pretendenta personas datu apstrādi pieejama Noteikumos par personāla atlases privātuma politiku.
Опубликованно:
27.08.2024.53
Окончательный срок заявки:
25.09.2024.
Предприятие:
Rīgas valstspilsētas pašvaldība
Место нахожедния:
LATVIJA, Avotu iela 31 k-2, Rīga, Latvija
Время работы:
Pilna slodze
Уровень заплаты
1205 – ...
Категория занимаемой должности:
Valsts pārvalde
Посоветуй это предложение о работе другим: https://www.irdarbs.lv/rus/p/nPZb или

Обратно в результаты поиска
Twitter
Facebook
Draugiem.lv