Обратно в результаты поиска
KLIENTU APKALPOŠANAS SPECIĀLISTS
(Sludinājums no NVA)
Starptautisks uzņēmums Tech Mahindra, kas sniedz attālināta zvanu centra atbalsta pakalpojumus klientiem visā pasaulē aicina pievienoties savai komandai Norvēģu valodā runājošus klientu apkalpošanas speciālistus:
Darba pienākumi:
- Atbildēt uz klientu zvaniem un sniegt risinājumus
- Ierakstīt risinājumu zvanu centra rīka, pamatojoties uz sniegto atbildi telefoniski, e-pastā, čatā u.c.
- Pārliecināties, ka visi jautājumi tiek risināti saskaņā ar uzņēmumā noteikto kārtību
- Vajadzības gadījumā jautājumu risināšanā vērsties pie augstāk stāvoša vadītāja
- Strādāt patstāvīgi un komandā
- Veicināt klientu apmierinātību par sniegtajiem pakalpojumiem
- Sniegt klientu apkalpošanas servisu saskaņā ar uzņēmumā pieņemtajiem standartiem
- Komunikācijā ar klientiem pieturēties pie projektā noteiktajiem nosacījumiem
- Sniegt priekšlikumus labākai klientu apkalpošanai un KPI sasniegšanai
- Apmeklēt apmācības
Prasības:
- Vismaz B2 norvēģu valodas līmeņa zināšanas
- Vēlamas angļu valodas zināšanas labā runātprasmes un rakstītprasmes līmenī, lai saprastu iekšējās sistēmas dokumentāciju un varētu pabeigt apmācības
- Vēlama pieredze ārpakalpojumu klientu apkalpošanas jomā
- Ļoti labas datorprasmes, spēt vienlaicīgi strādāt ar vairākām aplikācijām
- Optimisms, draudzīgums, pozitīva attieksme pret lietām
- Uz klientu apkalpošanu vērsta personība
- Spēja risināt problēmsituācijas
- Spēja strādāt maiņu darbu
- Teicama rakstītprasme konkrētajā valodā, ne mazāk kā 30 vārdi minūtē
Darbinieka labumi:
- Premium klases medicīniskā apdrošināšana (veselības pārbaudes, zobārstniecība, redzes pārbaudes, medikamentu receptes, garīgās veselības atbalsts u.c.) darbiniekam un viņa ģimenei no pirmās darba dienas
- OVP (obligātās veselības pārbaude) pilnīgs segums
- Iespēja attīstīt savas zināšanas, izmantojot DEXT izglītības platformu, kura piedāvā vairāk nekā 5000+ bezmaksas kursus
- ikgadējais apmaksātais atvaļinājums 4 kalendārās nedēļas saskaņā ar Darba likumu
- Saistošu atalgojumu un bonusu sistēmu
- Iespēju strādāt un augt dimaniskā un patīkamā darba vidē ar regulāriem korporatīvajiem pasākumiem, labsajūtas aktivitātēm un lielisku komandas garu
- Hibrīda darba modeli: iespējams pēc pierādīta darba snieguma saskaņā ar biznesa vajadzībām
- Darbs no mājām vēlu maiņu gadījumā: iespēja strādāt no mājām vēlo maiņu gadījumā, nodrošinot elastīgu darba grafiku efektīvākai uzdevumu veikšanai
Kontaktinformācija: ingrida.landorfa[at]techmahindra.com, 20035096
- Опубликованно:
- 27.08.2024.109
- Окончательный срок заявки:
- 31.12.2024.
- Предприятие:
- Tech Mahindra Limited Latvijas filiāle
- Место нахожедния:
- LATVIJA, Gustava Zemgala gatve 76, ēka "Valters", 5.stāvs, Jaunā Teika, Rīga, Latvija
- Время работы:
- Pilna slodze
- Уровень заплаты
- 1500 – 1700
- Категория занимаемой должности:
- IT / Datori / Telekomunikācijas / Elektronika
Обратно в результаты поиска