Обратно в результаты поиска

KLIENTU APKALPOŠANAS SPECIĀLISTS
(Sludinājums no NVA)

Cabonline Customer Service Latvia aicina darbā 

klientu apkalpošanas speciālistu Rīgas zvanu centrā


Darba pienākumi:

  • Apstrādāt ienākošos zvanus un pieprasījumus no taksometru vadītājiem;
  • Atbalstīt taksometru vadītājus ikdienas satiksmē, sniegt atbalstu viņu jautājumiem;
  • Ātri reaģēt uz vadītāju problēmsituācijām un nodrošināt risinājumus.


Prasības:

  • Labas zviedru valodas zināšanas;
  • Teicamas komunikācijas un klientu apkalpošanas prasmes;
  • Spēja strādāt elastīgās maiņās (arī naktīs un nedēļas nogalēs);
  • Augsta uzmanība pret detaļām un augsta atbildības sajūta par darbu.

Piedāvājums:


  • Zinoši un atbalstoši kolēģi;
  • Veselības apdrošināšana (pēc 3 darba mēnešiem);
  • Atalgojums - 1310 EUR/bruto + piemaksas un bonusi; 
  • Karjeras izaugsmes iespējas;
  • Uzņēmuma saliedēšanās pasākumi;
  • Augļu dienas birojā (3x nedēļā).



Cabonline Customer Service Latvia ir zvanu centrs, kurā tiek nodrošināta Zviedrijas taksometru klientu un taksometru vadītāju apkalpošana un pasūtījumu reģistrācija sistēmā, kā arī taksometru satiksmes koordinēšana un kontrole.



Опубликованно:
24.10.2024.55
Окончательный срок заявки:
24.11.2024.
Предприятие:
Cabonline Customer Service Latvia SIA
Место нахожедния:
LATVIJA, Lāčplēša iela 20A, Rīga, Latvija
Время работы:
Pilna slodze
Уровень заплаты
1310 – ...
Категория занимаемой должности:
Transports / Loģistika
Посоветуй это предложение о работе другим: https://www.irdarbs.lv/rus/p/v9bc или

Обратно в результаты поиска
Twitter
Facebook
Draugiem.lv