Обратно в результаты поиска

KLIENTU APKALPOŠANAS VADĪTĀJS
(Sludinājums no NVA)

Uzņēmums Tech Mahindra aicina pievienoties savai komandai vācu valodā runājošu komandas vadītāju:

Darba pienākumi:

  • Motivēt, attīstīt un vadīt komandu atbilstoši uzņēmuma dinamiskajai videi
  • Attīstīt procesus, lai sasniegtu uzņēmumā noteiktos mērķus
  • Attīstīt produktivitāti saskaņā ar noteiktajiem mēŗķiem
  • Pārvaldīt/uzņemties atbildību par snieguma kritumiem, piedāvājot uzlabojuma plānus
  • Snieguma vadība: sagatavot iknedēļas uzlabojuma atkaites
  • Efektīva un konsekventa komunikācija ar iekšējiem un ārējiem kontaktiem
  • Pārvaldīt un deleģēt ikdienas komandas uzdevumus, lai nodrošinātu KPI rādītāju sasniegumus
  • Detalizēta izpratne par komandas darba procesiem un spēja tos uzlabot efektivākai komandas darbībai
  • Izveidot darbību struktūru, lai uzturētu sistēmu
  • Rīkot komandas sapulces, lai apspriestu procesu atjauninājumus, atsauksmes un galvenos momentus, kam pievērst uzmanību
  • Atbildēt uz klientu jautājumiem/sūdzībām. Sazināties ar citām strurktūrvienībām, lai atrisinātu problēmsituācijas
  • Pārvadīt procesus atbilstoši noteiktajiem kvalitātes parametriem, veikt klātienes un attālināto klientu auditēšanu
  • Veikt procesu analīzi, lai konstatētu galvenās problēmas un izveidotu uzlabošanas plānu
  • Nodrošināt Tiešu klientu atbalstu, zvanus, atbildes tiešsaistes čatos vai/un sociālajos tīklos, nodrošinot ātru problēmas risinājumu, vajadzības gadījumā sniegt atbalstu komandas loceklim
  • Savlaicīgi izveidot atskaites par sniegtajām darbībām
  • Noteikt nepieciešamās apmācības un sniegt atbalstu apmācību laikā
  • Sadarboties ar atlases, apmācību, kvalitātes un citām nodaļām, lai uzlabotu darba sniegumu
  • Izpildīt jebkurus uzdevumus, kas var uzlabot KPI rādītājus
  • Ievērot uzņēmuma un klientu apkalpošanas procedūras, konfidencialitāti un datu aizsardzības likumdošanu
  • Veikt ierakstus zvanu centra rīkā, pamatojoties uz komunikāciju ar klientiem pa telefonu, e-pastā vai čatā


Prasības:


  • Gandrīz dzimtā (pēc CEFR C1 līmenis) vai dzimtā vācu valoda
  • Latviešu valoda C līmenis
  • Vēlamas labas angļu valodas prasmes (B1+ vai labākas) rakstiski un mutiski, lai saprastu dokumentāciju un precīzi reģistrētos klientu sistēmās.
  • Vismaz 1-2 gadu pieredze klientu apkalpošanas komandas vadītāja amatā.
  • Datorrakstītprasme ar vismaz 50 vārdiem minūtē un 90% precizitāti
  • Pieredze izcilā komandas vadītprasmē
  • Labas datorprasmes MS Office Word, Excel un PowePoint
  • Ļoti labas prezentācijas prasmes
  • Teicamas komunikācijas un klientu apkalpošanas prasmes
  • Teicamas analītiskās un problēmsituāciju risināšanas prasmes
  • Spēja virzīt komandu uz radošu un ilgtermiņa procesu redzējumu
  • Pieredze darba procesu uzlabošanā un jaunumu ieviešanā
  • Pieredze Klientu apkalpošanā
  • Pieredze čata uzturēšanā un komunikācija sociālajos tīklos
  • Pārvaldīt darba rezultātus
  • Jābūt pašmotivētai personībai orientētai uz rezultātu sasniegšanu


Darbinieka labumi:
 
  • Premium klases medicīniskā apdrošināšana (veselības pārbaudes, zobārstniecība, redzes pārbaudes, medikamentu receptes, garīgās veselības atbalsts u.c.) darbiniekam un viņa ģimenei no pirmās darba dienas
  • OVP (obligātās veselības pārbaude) pilnīgs segums
  • Iespēja attīstīt savas zināšanas, izmantojot DEXT izglītības platformu, kura piedāvā vairāk nekā 5000+ bezmaksas kursus
  • ikgadējais apmaksātais atvaļinājums 4 kalendārās nedēļas saskaņā ar Darba likumu
  • Saistošu atalgojumu un bonusu sistēmu
  • Iespēju strādāt un augt dimaniskā un patīkamā darba vidē ar regulāriem korporatīvajiem pasākumiem, labsajūtas aktivitātēm un lielisku komandas garu
  • Hibrīda darba modeli: iespējams pēc pierādīta darba snieguma saskaņā ar biznesa vajadzībām
  • Darbs no mājām vēlu maiņu gadījumā: iespēja strādāt no mājām vēlo maiņu gadījumā, nodrošinot elastīgu darba grafiku efektīvākai uzdevumu veikšanai


Kontaktinformācija: , 20035096




Опубликованно:
16.08.2024.97
Окончательный срок заявки:
30.09.2024.
Предприятие:
Tech Mahindra Limited Latvijas filiāle
Место нахожедния:
LATVIJA, Gustava Zemgala gatve 76, ēka "Valters", 5.stāvs, Rīga, Latvija
Время работы:
Pilna slodze
Уровень заплаты
2100 – 2300
Категория занимаемой должности:
IT / Datori / Telekomunikācijas / Elektronika
Посоветуй это предложение о работе другим: https://www.irdarbs.lv/rus/p/5BZb или

Обратно в результаты поиска
Twitter
Facebook
Draugiem.lv