Обратно в результаты поиска
KLIENTU APKALPOŠANAS VADĪTĀJS
(Sludinājums no NVA)
Starptautisks uzņēmums Tech Mahindra, kas sniedz attālināta zvanu centra atbalsta pakalpojumus klientiem visā pasaulē
aicina pievienoties savai komandai norvēģu valodā runājošu komandas vadītāju:
Darba pienākumi:
- Motivēt, attīstīt un vadīt komandu atbilstoši uzņēmuma dinamiskajai videi
- Attīstīt procesus, lai sasniegtu uzņēmumā noteiktos mērķus
- Attīstīt produktivitāti saskaņā ar noteiktajiem mēŗķiem
- Pārvaldīt/uzņemties atbildību par snieguma kritumiem, piedāvājot uzlabojuma plānus
- Snieguma vadība: sagatavot iknedēļas uzlabojuma atkaites
- Efektīva un konsekventa komunikācija ar iekšējiem un ārējiem kontaktiem
- Pārvaldīt un deleģēt ikdienas komandas uzdevumus, lai nodrošinātu KPI rādītāju sasniegumus
- Detalizēta izpratne par komandas darba procesiem un spēja tos uzlabot efektivākai komandas darbībai
- Izveidot darbību struktūru, lai uzturētu sistēmu
- Rīkot komandas sapulces, lai apspriestu procesu atjauninājumus, atsauksmes un galvenos momentus, kam pievērst uzmanību
- Atbildēt uz klientu jautājumiem/sūdzībām. Sazināties ar citām strurktūrvienībām, lai atrisinātu problēmsituācijas
- Pārvadīt procesus atbilstoši noteiktajiem kvalitātes parametriem, veikt klātienes un attālināto klientu auditēšanu
- Veikt procesu analīzi, lai konstatētu galvenās problēmas un izveidotu uzlabošanas plānu
- Nodrošināt Tiešu klientu atbalstu, zvanus, atbildes tiešsaistes čatos vai/un sociālajos tīklos, nodrošinot ātru problēmas risinājumu, vajadzības gadījumā sniegt atbalstu komandas loceklim
- Savlaicīgi izveidot atskaites par sniegtajām darbībām
- Noteikt nepieciešamās apmācības un sniegt atbalstu apmācību laikā
- Sadarboties ar atlases, apmācību, kvalitātes un citām nodaļām, lai uzlabotu darba sniegumu
- Izpildīt jebkurus uzdevumus, kas var uzlabot KPI rādītājus
- Ievērot uzņēmuma un klientu apkalpošanas procedūras, konfidencialitāti un datu aizsardzības likumdošanu
- Veikt ierakstus zvanu centra rīkā, pamatojoties uz komunikāciju ar klientiem pa telefonu, e-pastā vai čatā
Prasības:
- Gandrīz dzimtā (pēc CEFR C1 līmenis) vai dzimtā norvēģu valoda
- Vēlamas labas angļu valodas prasmes (B1+ vai labākas) rakstiski un mutiski, lai saprastu dokumentāciju un precīzi reģistrētos klientu sistēmās.
- Vismaz 1-2 gadu pieredze klientu apkalpošanas komandas vadītāja amatā.
- Datorrakstītprasme ar vismaz 50 vārdiem minūtē un 90% precizitāti
- Pieredze izcilā komandas vadītprasmē
- Labas datorprasmes MS Office Word, Excel un PowePoint
- Ļoti labas prezentācijas prasmes
- Teicamas komunikācijas un klientu apkalpošanas prasmes
- Teicamas analītiskās un problēmsituāciju risināšanas prasmes
- Spēja virzīt komandu uz radošu un ilgtermiņa procesu redzējumu
- Pieredze darba procesu uzlabošanā un jaunumu ieviešanā
- Pieredze Klientu apkalpošanā
- Pieredze čata uzturēšanā un komunikācija sociālajos tīklos
- Pārvaldīt darba rezultātus
- Jābūt pašmotivētai personībai orientētai uz rezultātu sasniegšanu
Darbinieka labumi:
- Premium klases medicīniskā apdrošināšana (veselības pārbaudes, zobārstniecība, redzes pārbaudes, medikamentu receptes, garīgās veselības atbalsts u.c.) darbiniekam un viņa ģimenei no pirmās darba dienas
- OVP (obligātās veselības pārbaude) pilnīgs segums
- Iespēja attīstīt savas zināšanas, izmantojot DEXT izglītības platformu, kura piedāvā vairāk nekā 5000+ bezmaksas kursus
- ikgadējais apmaksātais atvaļinājums 4 kalendārās nedēļas saskaņā ar Darba likumu
- Saistošu atalgojumu un bonusu sistēmu
- Iespēju strādāt un augt dimaniskā un patīkamā darba vidē ar regulāriem korporatīvajiem pasākumiem, labsajūtas aktivitātēm un lielisku komandas garu
- Hibrīda darba modeli: iespējams pēc pierādīta darba snieguma saskaņā ar biznesa vajadzībām
- Darbs no mājām vēlu maiņu gadījumā: iespēja strādāt no mājām vēlo maiņu gadījumā, nodrošinot elastīgu darba grafiku efektīvākai uzdevumu veikšanai
Kontaktinformācija: ingrida.landorfa[at]techmahindra.com, 20035096
- Опубликованно:
- 28.08.2024.100
- Окончательный срок заявки:
- 31.12.2024.
- Предприятие:
- Tech Mahindra Limited Latvijas filiāle
- Место нахожедния:
- LATVIJA, Gustava Zemgala gatve 76, ēka "Valters", 5.stāvs, Rīga, Latvija
- Время работы:
- Pilna slodze
- Уровень заплаты
- 2100 – 2300
- Категория занимаемой должности:
- IT / Datori / Telekomunikācijas / Elektronika
Обратно в результаты поиска