Обратно в результаты поиска

KVALITĀTES VADĪTĀJS
(Sludinājums no NVA)

Starptautisks uzņēmums Tech Mahindra, kas sniedz attālināta zvanu centra atbalsta pakalpojumus klientiem visā pasaulē

aicina pievienoties savai komandai norvēģu valodā runājošu kvalitātes nodaļas vadītāju:


Darba pienākumi


  • Pārvaldīt zvanu pieejamības apjomus, strādājot ar zvaniem un pieprasījumiem. 
  • Saprast un sekot līdzi galvenajiem komandas KPI. Proaktīvi pārvaldīt darbības kritumus ar piemērotiem uzlabojuma plāniem. 
  • Uzraudzīt, koordinēt un pārraudzīt kvalitātes komandas ikdienas darbību. 
  • Pārvaldīt personāla rotāciju komandā. 
  • Pārvaldīt komandas pieejamību, apmeklējumu un komandas administratīvos uzdevumus. 
  • Cilvēkresursu vadība un ar to saistītā atbildība, piemēram, veiktspējas un attīstības pārvaldība. 
  • Pārvaldīt komandas un klientu galveno mijiedarbību.
  • Palīdzēt komandas locekļiem sniegt pirmās līnijas atbalstu, lielas noslogotības gadījumā.
  • Spēja plānot ilgtermiņa uzlabojumus, skatoties vismaz 6 mēnešus līdz 1 gadu uz priekšu. 
  • Procesu izpratne un spēja ieviest uzlabojumus.
  • Izveidot darba kārtību, kuru ievēros komandas locekļi.
  • Deleģēt specifiskus klientu apkalpošanas pienākumus komandas locekļiem, lai uzlabotu klientu apkalpošanu. 
  • Pārskatīt visas klientu sūdzības, novērst problēmas un sadarboties ar atbilstošajām nodaļām, lai risinātu sarežģītas problēmas, cenšoties sniegt efektīvākus risinājumus. 
  • Pārvaldīt sūdzības un eskalācijas. 
  • Spēja mentorēt komandu gan procesa, gan cilvēku funkcionalitātē. 
  • Uzturēt ar operācijām saistītos ziņojumus SharePoint sistēmā. 
  • Atklāt apmācību vajadzības un koordinēt ar kvalitātes kontroles un apmācību komandu, lai nodrošinātu nepieciešamo apmācību. 
  • Veikt papildu uzdevumus, kas varētu veicināt labāku pakalpojumu sniegšanu klientam vai KPI uzlabojumus. 


Prasības:


  • Jābūt teicamām pakalpojumu sniegšanas un labām klientu apkalpošanas prasmēm.
  • Izcilas cilvēku vadības prasmes, ar iepriekšēju pieredze. 
  • Izcilas komunikācijas prasmes, pieredze starptautisko klientu apkalpošanā. 
  • Spēja vadīt komandu ar radošumu un ilgtermiņa redzējumu. 
  • COPC izpratne, pieredze procesu uzlabojumos. 
  • Jebkurš ar kvalitāti saistīts sertifikāts (pēc izvēles). 
  • C1 līmeņa norvēģu valodas prasmes
  • Vēlamas angļu valodas prasmes 
  • Jābūt pašmotivētam un orientētam uz sasniegumam. 
  • Izcilas problēmu risināšanas prasmes, spēcīgas loģiskas analīzes spējas. 


Darbinieka labumi:
 
  • Premium klases medicīniskā apdrošināšana (veselības pārbaudes, zobārstniecība, redzes pārbaudes, medikamentu receptes, garīgās veselības atbalsts u.c.) darbiniekam un viņa ģimenei no pirmās darba dienas
  • OVP (obligātās veselības pārbaude) pilnīgs segums
  • Iespēja attīstīt savas zināšanas, izmantojot DEXT izglītības platformu, kura piedāvā vairāk nekā 5000+ bezmaksas kursus
  • ikgadējais apmaksātais atvaļinājums 4 kalendārās nedēļas saskaņā ar Darba likumu
  • Saistošu atalgojumu un bonusu sistēmu
  • Iespēju strādāt un augt dimaniskā un patīkamā darba vidē ar regulāriem korporatīvajiem pasākumiem, labsajūtas aktivitātēm un lielisku komandas garu
  • Hibrīda darba modeli: iespējams pēc pierādīta darba snieguma saskaņā ar biznesa vajadzībām
  • Darbs no mājām vēlu maiņu gadījumā: iespēja strādāt no mājām vēlo maiņu gadījumā, nodrošinot elastīgu darba grafiku efektīvākai uzdevumu veikšanai


Kontaktinformācija: , 20035096





Опубликованно:
28.08.2024.38
Окончательный срок заявки:
30.09.2024.
Предприятие:
Tech Mahindra Limited Latvijas filiāle
Место нахожедния:
LATVIJA, Gustava Zemgala gatve 76, ēka "Valters", 5.stāvs, Rīga, Latvija
Время работы:
Pilna slodze
Уровень заплаты
3500 – 4000
Категория занимаемой должности:
IT / Datori / Telekomunikācijas / Elektronika
Посоветуй это предложение о работе другим: https://www.irdarbs.lv/rus/p/NWZb или

Обратно в результаты поиска
Twitter
Facebook
Draugiem.lv