Обратно в результаты поиска

VECĀKAIS REFERENTS
(Sludinājums no NVA)

(reģistrācijas numurs Nr. 90009225180)

izsludina konkursu uz vakanto darbinieka amata vietu

Apsaimniekošanas departamenta Apgādes nodaļas vecākais referents

 (uz nenoteiktu laiku)

Mēs piedāvājam:

  • darba vietu, kurā novērtēs Jūsu profesionālās zināšanas, spējas un ieguldījumu;
  • iespēju nepārtraukti paaugstināt profesionālo kvalifikāciju;
  • labus darba apstākļus, kvalificētus un atbalstošus kolēģus;
  • uzsākot darbu - mentoru un jaunā darbinieka mācības;
  • elastīgo darba laiku, sociālās garantijas, veselības apdrošināšanas polisi pēc pārbaudes laika, apmaksātu papildatvaļinājumu, bezmaksas autostāvvietu;
  • darba vietu Āgenskalnā - Rīgā, Ernestīnes ielā 34;
  • stabilu atalgojumu (pirms nodokļu nomaksas) - 1324 euro (pārbaudes laikā), 1471 euro (pēc pārbaudes laika beigām).

Mēs sagaidām:

  • augstāko izglītību, vēlams ar nekustamo īpašumu pārvaldību saistītā jomā;
  • pieredze darbā valsts pārvaldē un/vai pašvaldībā nekustamo īpašumu jomā vismaz trīs gadi;
  • labas zināšanas un prasmes publisko iepirkumu jomā;
  • Latvijas Republikā spēkā esošo normatīvo aktu pārzināšanu nekustamo īpašumu jomā un/vai publisko iepirkumu jomā un prasmi normatīvajos aktos noteiktās prasības piemērot praksē;
  • analītisku domāšanu, orientāciju uz rezultātu sasniegšanu, spēju patstāvīgi organizēt, plānot savu darbu un strādāt komandā;
  • lieliskas komunikācijas prasmes;
  • prasmi lietot MS Office programmas, t. sk. labas MS Excel lietotāja prasmes, un biroja tehniku;
  • eID karti amata pienākumu veikšanai.

Galvenie darba pienākumi:

  •  Uzraudzīt un vadīt apsaimniekošanas jomas iepirkumu plānošanu un iepirkumu dokumentācijas sagatavošanu.
  • Koordinēt un nodrošināt iepirkumu dokumentācijas savlaicīgu un kvalitatīvu sagatavošanu, t.sk., kontrolēt tehnisko specifikāciju izstrādes gaitu un iepirkuma veikšanas termiņus.
  • Apkopot informāciju par nekustamo īpašumu apsaimniekošanas funkciju nodrošināšanai nepieciešamajām precēm un pakalpojumiem. Izvērtēt nepieciešamo preču un pakalpojumu apjomu un sniegt priekšlikumus to iegādes nodrošināšanai.
  • Izstrādāt iekšējos normatīvos aktus par nekustamo īpašumu apsaimniekošanas funkciju nodrošināšanai nepieciešamo preču un pakalpojumu iegādes un aprites kārtību.
  • Sagatavot nepieciešamos dokumentus preču un pakalpojumu līgumu izstrādei.
  • Sniegt atbalstu darbiniekiem ar preču un pakalpojumu līgumu izpildi saistītos jautājumos.
  • Kontrolēt noslēgto līgumu izpildes gaitu. Sniegt priekšlikumus preču un pakalpojumu iegādes sistēmas pilnveidošanai.
  • Kontrolēt noslēgto līgumu termiņus un summu apguvi, uzturēt preču un pakalpojumu līgumu datu bāzi.

Informējam, ka amata konkurss noritēs divās kārtās - pirmās kārtas laikā konkursa komisija izvērtēs iesniegtos dokumentus un pretendentu atbilstību prasībām. Uz atlases otro kārtu - interviju konkursa komisija aicinās tikai pirmās kārtas atlasi izturējušos pretendentus.

Pieteikuma dokumentus - pieteikuma vēstuli, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas līdz 2024. gada 20.oktobrim (ieskaitot) ar norādi uz vakanto amatu sūtīt - Valsts aizsardzības militāro objektu un iepirkumu centram Ernestīnes ielā 34, Rīgā, LV 1083 vai elektroniski uz e-pasta adresi:

Опубликованно:
23.09.2024.29
Окончательный срок заявки:
20.10.2024.
Предприятие:
Valsts aizsardzības militāro objektu un iepirkumu centrs
Место нахожедния:
LATVIJA, Ernestīnes iela 34, Rīga, Latvija
Время работы:
Pilna slodze
Уровень заплаты
1324 – 1471
Категория занимаемой должности:
Administrācija / Asistēšana
Посоветуй это предложение о работе другим: https://www.irdarbs.lv/rus/p/yJac или

Обратно в результаты поиска
Twitter
Facebook
Draugiem.lv