Обратно в результаты поиска
VECĀKAIS REFERENTS
(Sludinājums no NVA)
(reģistrācijas numurs Nr. 90009225180)
izsludina konkursu uz vakanto darbinieka amata vietu
Apsaimniekošanas departamenta Apgādes nodaļas vecākais referents
(uz nenoteiktu laiku)
Mēs piedāvājam:
- darba vietu, kurā novērtēs Jūsu profesionālās zināšanas, spējas un ieguldījumu;
- iespēju nepārtraukti paaugstināt profesionālo kvalifikāciju;
- labus darba apstākļus, kvalificētus un atbalstošus kolēģus;
- uzsākot darbu - mentoru un jaunā darbinieka mācības;
- elastīgo darba laiku, sociālās garantijas, veselības apdrošināšanas polisi pēc pārbaudes laika, apmaksātu papildatvaļinājumu, bezmaksas autostāvvietu;
- darba vietu Āgenskalnā - Rīgā, Ernestīnes ielā 34;
- stabilu atalgojumu (pirms nodokļu nomaksas) - 1324 euro (pārbaudes laikā), 1471 euro (pēc pārbaudes laika beigām).
Mēs sagaidām:
- augstāko izglītību, vēlams ar nekustamo īpašumu pārvaldību saistītā jomā;
- pieredze darbā valsts pārvaldē un/vai pašvaldībā nekustamo īpašumu jomā vismaz trīs gadi;
- labas zināšanas un prasmes publisko iepirkumu jomā;
- Latvijas Republikā spēkā esošo normatīvo aktu pārzināšanu nekustamo īpašumu jomā un/vai publisko iepirkumu jomā un prasmi normatīvajos aktos noteiktās prasības piemērot praksē;
- analītisku domāšanu, orientāciju uz rezultātu sasniegšanu, spēju patstāvīgi organizēt, plānot savu darbu un strādāt komandā;
- lieliskas komunikācijas prasmes;
- prasmi lietot MS Office programmas, t. sk. labas MS Excel lietotāja prasmes, un biroja tehniku;
- eID karti amata pienākumu veikšanai.
Galvenie darba pienākumi:
- Uzraudzīt un vadīt apsaimniekošanas jomas iepirkumu plānošanu un iepirkumu dokumentācijas sagatavošanu.
- Koordinēt un nodrošināt iepirkumu dokumentācijas savlaicīgu un kvalitatīvu sagatavošanu, t.sk., kontrolēt tehnisko specifikāciju izstrādes gaitu un iepirkuma veikšanas termiņus.
- Apkopot informāciju par nekustamo īpašumu apsaimniekošanas funkciju nodrošināšanai nepieciešamajām precēm un pakalpojumiem. Izvērtēt nepieciešamo preču un pakalpojumu apjomu un sniegt priekšlikumus to iegādes nodrošināšanai.
- Izstrādāt iekšējos normatīvos aktus par nekustamo īpašumu apsaimniekošanas funkciju nodrošināšanai nepieciešamo preču un pakalpojumu iegādes un aprites kārtību.
- Sagatavot nepieciešamos dokumentus preču un pakalpojumu līgumu izstrādei.
- Sniegt atbalstu darbiniekiem ar preču un pakalpojumu līgumu izpildi saistītos jautājumos.
- Kontrolēt noslēgto līgumu izpildes gaitu. Sniegt priekšlikumus preču un pakalpojumu iegādes sistēmas pilnveidošanai.
- Kontrolēt noslēgto līgumu termiņus un summu apguvi, uzturēt preču un pakalpojumu līgumu datu bāzi.
Informējam, ka amata konkurss noritēs divās kārtās - pirmās kārtas laikā konkursa komisija izvērtēs iesniegtos dokumentus un pretendentu atbilstību prasībām. Uz atlases otro kārtu - interviju konkursa komisija aicinās tikai pirmās kārtas atlasi izturējušos pretendentus.
Pieteikuma dokumentus - pieteikuma vēstuli, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas līdz 2024. gada 20.novembrim (ieskaitot) ar norādi uz vakanto amatu sūtīt - Valsts aizsardzības militāro objektu un iepirkumu centram Ernestīnes ielā 34, Rīgā, LV 1083 vai elektroniski uz e-pasta adresi: atlase[at]vamoic.gov.lv.
- Опубликованно:
- 21.10.2024.2
- Окончательный срок заявки:
- 20.11.2024.
- Предприятие:
- Valsts aizsardzības militāro objektu un iepirkumu centrs
- Место нахожедния:
- LATVIJA, Ernestīnes iela 34, Rīga, Latvija
- Время работы:
- Pilna slodze
- Уровень заплаты
- 1324 – 1471
- Категория занимаемой должности:
- Administrācija / Asistēšana
Обратно в результаты поиска