Atpakaļ uz meklēšanas rezultātiem

BĀRIŅTIESAS PRIEKŠSĒDĒTĀJA VIETNIEKS
(Sludinājums no NVA)

Bāriņtiesas priekšsēdētāja vietnieka galvenie amata pienākumi:

  • aizstāvēt bērna un aizgādnībā esošās personas intereses un tiesības;
  • piedalīties Bāriņtiesas darba organizācijā, darbības procesa pārraudzībā;
  • risināt problēmsituācijas, sniegt atbalstu bāriņtiesu darbiniekiem;
  • piedalīties lietas izskatīšanā tiesā;
  • vadīt bāriņtiesas sēdes;
  • vadīt Bāriņtiesas darbu Bāriņtiesas priekšsēdētāja prombūtnes laikā;
  • veikt citus Bāriņtiesu likumā, Ministru kabineta noteikumos un Bāriņtiesas nolikumā minētos pienākumus.

Prasības pretendentiem:

  • ir Latvijas Republikas pilsonis vai nepilsonis;
  • sasniegusi/dzis 30 gadu vecumu;
  • ieguvusi/vis vismaz akadēmisko maģistra grādu vai profesionālo maģistra grādu vai profesionālo maģistra grādu un 5. līmeņa profesionālo kvalifikāciju, vai citu Latvijas izglītības klasifikācijā noteiktajam Eiropas kvalifikācijas ietvarstruktūras 7. līmenim atbilstošu kvalifikāciju pedagoģijā, psiholoģijā, medicīnā, sociālajā darbā vai tiesību zinātnē, izglītības vadībā vai sabiedrības vadībā un kurai ir ne mazāk kā piecu gadu darba stāžs attiecīgi iegūtās izglītības tematiskajā jomā vai bāriņtiesas priekšsēdētāja, bāriņtiesas priekšsēdētāja vietnieka vai bāriņtiesas locekļa amata pienākumu pildīšanā;
  • valsts valodas zināšanas augstākajā līmenī;
  • pārzināt spēkā esošos ārējos un iekšējos normatīvos aktus bāriņtiesas kompetences jomā;
  • teicamas prasmes darbā ar datoru;
  • augsta atbildības sajūta, labas organizatora spējas, saskarsmes un komunikācijas prasmes;
  • spēja strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos (augsta stresa noturība);
  • spēja strādāt gan komandā, gan patstāvīgi, nosakot prioritātes un plānojot ikdienas darbus;
  • nevainojama reputācija;
  • B kategorijas autovadītāja apliecība;
  • nav Bāriņtiesu likuma 11. pantā norādīto šķēršļu, kuri liegtu ieņemt bāriņtiesas priekšsēdētāja vietnieka amatu.

Iesniedzamie dokumenti:

  • Dzīves un iepriekšējo darbu pieredzes apraksts (CV);
  • motivēts pieteikums (nepārsniedzot vienu A4 lapu);
  • izglītību un kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas.

Dokumentus lūdzam iesniegt Kuldīgas novada pašvaldības Apmeklētāju pieņemšanas un informēšanas centrā (Baznīcas ielā 1, Kuldīgā), vai elektroniskā veidā parakstītus ar elektronisko parakstu uz e-pastu

Pieteikšanās termiņš: līdz 2025. gada 14. martam ieskaitot.


Darba piedāvājums publicēts:
20.02.2025.69
Pieteikšanās termiņš:
14.03.2025.
Uzņēmums:
Kuldīgas novada pašvaldība
Atrašanās vieta:
LATVIJA, Baznīcas iela 9, Kuldīga, Kuldīgas nov., Latvija
Darba laiks:
Pilna slodze
Atalgojuma līmenis:
1584 – ...
Amata kategorija:
Administrācija / Asistēšana
Iesaki šo darba piedāvājumu citiem: https://www.irdarbs.lv/p/yuec vai

Atpakaļ uz meklēšanas rezultātiem
Twitter
Facebook
Draugiem.lv