Atpakaļ uz meklēšanas rezultātiem

EKSPERTS
(Sludinājums no NVA)

Valsts kanceleja ir tiešās valsts pārvaldes iestāde, kas nodrošina Ministru prezidenta un Ministru kabineta darbību. Valsts kanceleja veicina efektīvas, atbildīgas un elastīgas valsts pārvaldes attīstību, kas kalpo sabiedrības labā. Meklējam profesionālus, atbildīgus un uz rezultātu orientētus kolēģus. Ja esat gatavi jauniem izaicinājumiem, aicinām pievienoties Valsts kancelejas kolektīvam!

Valsts kanceleja izsludina konkursu uz vakanto Nodrošinājuma, iepirkumu un līgumu pārvaldības departamenta eksperta iepirkumu jautājumos darbinieka amatu uz nenoteiktu laiku.

Galvenie amata pienākumi:

  • organizēt publiskos iepirkumus Valsts kancelejā (izstrādāt dokumentāciju, piedalīties iepirkuma komisijas sēdēs, izstrādāt iepirkumu līgumu projektus un organizēt līgumu slēgšanas procesu tai skaitā ārvalstu finanšu instrumentu ietvaros rīkotos iepirkumos);
  • sniegt atbalstu citiem darbiniekiem sekmīgai iepirkuma procesa realizēšanai un kontrolei iestādē;
  • nepieciešamības gadījumā pārstāvēt iestādi Iepirkumu uzraudzības birojā un tiesā.

Amata prasības un nepieciešamās zināšanas:

  • augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība (vēlams tiesību zinātnē);
  • vismaz divu gadu ilga profesionālā pieredze publisko iepirkumu jomā;
  • pieredze darbā valsts vai pašvaldības institūcijā vai kapitālsabiedrībā;
  • vēlama pieredze tiesību aktu projektu izstrādē un analīzē;
  • zināšanas par centralizētajiem publiskajiem iepirkumiem;
  • publisko iepirkumu jomu regulējošo normatīvo aktu pārzināšana;
  • fizisko personu datu aizsardzības un informācijas aprites jomas normatīvo aktu pārzināšana;
  • prasme strādāt ar liela apjoma informāciju;
  • teicamas sadarbības, komunikācijas un prezentācijas prasmes;
  • vēlamas angļu valodas zināšanas.

Pretendentiem piedāvājam:

  • atbildīgu darbu vadošā valsts pārvaldes iestādē, ar iespēju rosināt un īstenot pārmaiņas valsts pārvaldes procesos;
  • profesionālu, atsaucīgu un draudzīgu kolēģu komandu un iespēju sadarboties ar citu institūciju pārstāvjiem;
  • profesionālās attīstības iespējas, piedaloties dažādos mācību projektos;
  • mēnešalgu sākot no 2013 līdz 2224 eiro, pirms nodokļu nomaksas (atkarībā no profesionālās pieredzes);
  • piemaksas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam;
  • sociālās garantijas (pabalsti, kompensācijas un veselības apdrošināšana).

Pieteikuma dokumentus:

  • motivētu pieteikumu, norādot tajā iepriekšējo darbu sasniegumus,
  • CV un augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju

 – līdz 2025.gada 13.aprīlim sūtīt vai iesniegt Valsts kancelejā, Brīvības bulvārī 36, Rīga LV-1520, e-pasts: tālrunis uzziņām: 67082844.


Atbilstoši Fizisko personas datu apstrādes likuma 25. panta pirmajai daļai Valsts kanceleja informē, ka:

  1. Jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi;
  2. Jūsu personas datu apstrādes pārzinis šī atlases konkursa ietvaros ir Valsts kanceleja, kontaktinformācija: Brīvības bulvārī 36, Rīgā LV-1520.
  3. Lai iepazītos ar informāciju par personas datu apstrādi Valsts kancelejā, aicinām apmeklēt Valsts kancelejas tīmekļvietnes saiti https://www.mk.gov.lv/lv/privatuma-politika​

Darba piedāvājums publicēts:
31.03.2025.16
Pieteikšanās termiņš:
13.04.2025.
Uzņēmums:
Valsts kanceleja
Atrašanās vieta:
LATVIJA, Brīvības bulvāris 36, Rīga, Latvija
Darba laiks:
Pilna slodze
Atalgojuma līmenis:
2013 – 2224
Amata kategorija:
Valsts pārvalde
Iesaki šo darba piedāvājumu citiem: https://www.irdarbs.lv/p/Frfc vai

Atpakaļ uz meklēšanas rezultātiem
Twitter
Facebook
Draugiem.lv