Atpakaļ uz meklēšanas rezultātiem

INFORMĀCIJAS TEHNOLOĢIJU ADMINISTRATORS
(Sludinājums no NVA)


Cabonline Customer Service Latvia SIA, reģ. Nr.: 40003738473, aicina darbā

INFORMĀCIJAS TEHNOLOĢIJU ADMINISTRATORU


Galvenie pienākumi:

  • Vadīt IT tehniskā atbalsta pasākumus uzņēmuma darbiniekiem, ātri un efektīvi risinot sarežģītas problēmas ar aparatūru, programmatūru un tīklu.
  • Risināt uzturēšanas darbu problēmas un vadīt uzdevumus, koncentrējoties uz kvalitāti un efektivitāti, lai nodrošinātu minimālus traucējumus darbībai.
  • Uzstādīt, uzturēt un atjaunināt biroja aprīkojumu, tostarp datorus, printerus un citus perifērijas ierīces, lai nodrošinātu sistēmu nepārtrauktu darbību.
  • Izveidot, pārvaldīt un uzraudzīt piekļuves atļaujas sistēmām (izmantojot biļešu sistēmu), tostarp piešķirt un atsaukt piekļuvi pēc vajadzības, lai nodrošinātu sistēmas drošību un atbilstību.
  • Risināt sarežģītas tehniskas problēmas, kas saistītas ar datoriem, programmatūru, tīkla savienojumiem un citām IT sistēmām, ieviešot efektīvus risinājumus.
  • Uzraudzīt un uzturēt IT infrastruktūru, lai nodrošinātu tās stabilitāti, drošību un optimālu veiktspēju, identificējot un novēršot potenciālās problēmas pirms to eskalācijas.
  • Sadarboties ar IT pakalpojumu sniedzējiem Zviedrijā, lai risinātu tehniskos izaicinājumus, nodrošinātu atbilstību organizācijas IT standartiem un praksēm, kā arī uzlabotu vispārējo pakalpojumu kvalitāti.
  • Dokumentēt un sniegt pārskatus par IT atbalsta veiktspējas rādītājiem, veicinot procesu uzlabošanu un pamatotu lēmumu pieņemšanu.


Prasības:


  • Vairāk nekā 3 gadu pieredze tehniskā atbalsta amatā, ar vismaz 1–2 gadu pieredzi mentoringa lomā, ideālā gadījumā loģistikas nozarē.
  • Spēcīga izpratne par Microsoft produktiem un tīklu darbības principiem (TCP/IP, DNS, DHCP).
  • Pieredze darbā ar dažādu IT aparatūru un programmatūru. Prasmes darbā ar atbalsta rīkiem, piemēram, Jira, Confluence, un API rīkiem, piemēram, Postman un SoapUI.
  • Spēja vadīt vairākus uzdevumus vienlaicīgi un strādāt dinamiskā, straujā darba vidē.
  • Spēcīgas problēmu risināšanas un komunikācijas prasmes.
  • Lieliskas analītiskās spējas un spēja patstāvīgi atrisināt sarežģītas tehniskas problēmas.
  • Teicamas rakstveida un mutiskas angļu valodas prasmes, kā arī labas latviešu valodas zināšanas (zviedru valodas prasmes tiks uzskatītas par priekšrocību).
  • Augstākās izglītības grāds IT vai saistītā jomā.


Piedāvājums: 

  • Alga: 1900–2400 EUR bruto (atkarībā no pieredzes un kompetences).
  • Draudzīga un atbalstoša darba vide.
  • Veselības apdrošināšana pēc 3 mēnešiem darba attiecībās.
  • Kompensācija par sporta zāles, peldbaseina vai fizioterapijas apmeklējumiem.
  • Elastīgs darba laiks.
  • Apmaksātas apmācības (darba komandējumi uz Zviedriju).
  • Lieliska biroja atrašanās vieta Rīgas centrā.
  • "Augļu dienas" birojā.
  • Uzņēmuma komandas saliedēšanas pasākumi.


Sūtīt pieteikumu un CV uz e-pastu:



Darba piedāvājums publicēts:
03.01.2025.41
Pieteikšanās termiņš:
03.02.2025.
Uzņēmums:
Cabonline Customer Service Latvia SIA
Atrašanās vieta:
LATVIJA, Lāčplēša iela 20A, Rīga, Latvija
Darba laiks:
Pilna slodze
Atalgojuma līmenis:
1900 – 2400
Amata kategorija:
IT / Datori / Telekomunikācijas / Elektronika
Iesaki šo darba piedāvājumu citiem: https://www.irdarbs.lv/p/Xbdc vai

Atpakaļ uz meklēšanas rezultātiem
Twitter
Facebook
Draugiem.lv