Atpakaļ uz meklēšanas rezultātiem

KLIENTU APKALPOŠANAS SPECIĀLISTS
(Sludinājums no NVA)

Cabonline Customer Service Latvia aicina darbā 

klientu apkalpošanas speciālistu Rīgas zvanu centrā


Darba pienākumi:

  • Apstrādāt ienākošos zvanus un pieprasījumus no taksometru vadītājiem;
  • Atbalstīt taksometru vadītājus ikdienas satiksmē, sniegt atbalstu viņu jautājumiem;
  • Ātri reaģēt uz vadītāju problēmsituācijām un nodrošināt risinājumus.


Prasības:

  • Labas zviedru valodas zināšanas;
  • Teicamas komunikācijas un klientu apkalpošanas prasmes;
  • Spēja strādāt elastīgās maiņās (arī naktīs un nedēļas nogalēs);
  • Augsta uzmanība pret detaļām un augsta atbildības sajūta par darbu.

Piedāvājums:


  • Zinoši un atbalstoši kolēģi;
  • Veselības apdrošināšana (pēc 3 darba mēnešiem);
  • Atalgojums - 1310 EUR/bruto + piemaksas un bonusi; 
  • Karjeras izaugsmes iespējas;
  • Uzņēmuma saliedēšanās pasākumi;
  • Augļu dienas birojā (3x nedēļā).



Cabonline Customer Service Latvia ir zvanu centrs, kurā tiek nodrošināta Zviedrijas taksometru klientu un taksometru vadītāju apkalpošana un pasūtījumu reģistrācija sistēmā, kā arī taksometru satiksmes koordinēšana un kontrole.



Darba piedāvājums publicēts:
24.10.2024.0
Pieteikšanās termiņš:
24.11.2024.
Uzņēmums:
Cabonline Customer Service Latvia SIA
Atrašanās vieta:
LATVIJA, Lāčplēša iela 20A, Rīga, Latvija
Darba laiks:
Pilna slodze
Atalgojuma līmenis:
1310 – ...
Amata kategorija:
Transports / Loģistika
Iesaki šo darba piedāvājumu citiem: https://www.irdarbs.lv/p/v9bc vai

Atpakaļ uz meklēšanas rezultātiem
Twitter
Facebook
Draugiem.lv