Atpakaļ uz meklēšanas rezultātiem
KLIENTU APKALPOŠANAS STRUKTŪRVIENĪBAS VADĪTĀJS
(Sludinājums no NVA)
AS “Sadales tīkls” (reģistrācijas Nr.40003857687) nodrošina elektroenerģijas savienojumu vairāk nekā 790 000 klientu pieslēgumu visā Latvijā. Mēs ilgtermiņā rūpējamies par droša, vieda un efektīva elektrotīkla attīstību, lai nodrošinātu klientiem kvalitatīvu elektroapgādi un veicinātu sabiedrības labklājību, drošību un izaugsmi.
Aicinām darbā Klientu apkalpošanas daļas vadītāju (profesijas kods -121911) Klientu apkalpošanas funkcijā
Darbs uz nenoteiktu laiku
Darba vieta: Šmerļa iela 1, Rīga,
Darba alga: no 3300 EUR līdz 3670 EUR bruto mēnesī
Mēs Tev uzticēsim
- vadīt klientu apkalpošanas zvanu un rakstiskās komunikācijas kanālus
- nodrošināt augstu klientu apkalpošanas standartu un izmantot taktiskos un stratēģiskos kvalitātes mērījumus
- attīstīt un ieviest jaunus klientu apkalpošanas risinājumus, izmantojot jaunākos mākslīgā intelekta un tehnoloģiju risinājumus
- izstrādāt efektīvus klientu apkalpošanas procesus un realizēt izvēlētā modeļa iedzīvināšanu
- vadīt Klientu apkalpošanas daļas komandu
- attīstīt, iedvesmot un motivēt, kā arī aktīvi līdzdarboties nozīmīgos darījumos
Piesakies, ja Tev ir
- 2. līmeņa augstākā vai profesionālā augstākā izglītība biznesa vadības vai ekonomikas jomā
- vismaz 3 gadu pieredze komandas vadībā un līderībā
- vismaz 3 gadu pieredze tiešajā klientu apkalpošanā uzņēmumā ar augstu klientu apkalpošanas kultūru
- stratēģisks redzējums par klientu apkalpošanas nākotnes risinājumiem un efektīvu pārvaldības modeli
- efektīvas komunikāciju prasmes, spēja ātri, profesionāli un konstruktīvi risināt sarežģītas klientu situācijas un patstāvīgi pieņemt pamatotus lēmumus
- izpratne par elektroenerģijas nozari
- latviešu valodas zināšanas augstākajā līmenī (C1)
- angļu valodas zināšanas ārvalstu pieredzes izpētei
- laba prasme darbā ar datoru: MS Office, HCL Notes
- B kategorijas autovadītāja apliecība un braukšanas pieredze (reģionālo komandu apmeklēšanai)
Esot mūsu komandā, Tu iegūsi
- darba algu no 3300 EUR līdz 3670 EUR bruto mēnesī
- iespēju strādāt birojā un attālināti
- veselības un nelaimes gadījumu apdrošināšanu
- gada prēmiju par darba sniegumu
- piektdien īsāku darba laiku
- bezmaksas autostāvvietu
- ikmēneša iemaksas 3. līmeņa pensiju fondā 5% apmērā
- papildu 5 atvaļinājuma dienas gadā
- papildu finansiālu atbalstu ikgadējam atvaļinājumam
- papildu apmaksātas brīvdienas un atbalstu īpašos dzīves gadījumos
- profesionālus un atsaucīgus kolēģus
- apmācību darba vietā
- profesionālās izaugsmes iespējas
- uz tehnoloģijām balstītu darba vidi vienā no Latvijas vadošajiem uzņēmumiem
Pieteikumus gaidīsim līdz 03.04.2025.
Piesakies uzņēmuma mājas lapā, šeit: KAF Klientu apkalposanas dalas vaditajs/-a Lūdzam CV un/vai pieteikumā neiekļaut sensitīvu informāciju (piem. foto, tautību, vecumu utt.). Iesniegto informāciju uzglabāsim 4 mēnešus.
Ar detalizētu informāciju par AS "Sadales tīkls" veikto personas datu apstrādi var iepazīties mājas lapas www.sadalestikls.lv sadaļā "PERSONAS DATU APSTRĀDE"- "Personas datu apstrāde pretendentu atlases procesā".
Iesniegtā informācija atlases caurspīdīguma nodrošināšanas un darbinieku interešu pārstāvības mērķa sasniegšanai var tikt nodota LAB "Enerģija", www.energija.lv. Iebildumu gadījumā informē mūs, e-pasts: darbs[at]sadalestikls.lv
- Darba piedāvājums publicēts:
- 21.03.2025.39
- Pieteikšanās termiņš:
- 03.04.2025.
- Uzņēmums:
- Akciju sabiedrība "Sadales tīkls"
- Atrašanās vieta:
- LATVIJA, Šmerļa iela 1, Rīga, Latvija
- Darba laiks:
- Pilna slodze
- Atalgojuma līmenis:
- 3300 – 3670
- Amata kategorija:
- IT / Datori / Telekomunikācijas / Elektronika
Atpakaļ uz meklēšanas rezultātiem