Atpakaļ uz meklēšanas rezultātiem
KLIENTU APKALPOŠANAS STRUKTŪRVIENĪBAS VADĪTĀJS
(Sludinājums no NVA)
Sabiedrība ar ierobežotu atbildību "Revpanda Media"
Reģ. Nr. 41503088229
Klientu apkalpošanas struktūrvienības vadītājs
Galvenie pienākumi:
Izstrādāt un īstenot VIP stratēģijas, lai piesaistītu, noturētu un attīstītu augstvērtīgus spēlētājus.
Pārraudzīt VIP operācijas, nodrošinot augstākā līmeņa klientu apkalpošanu un personalizētu pieeju.
Sadarboties ar mārketinga un produktu komandām, lai izveidotu ekskluzīvus piedāvājumus, pasākumus un akcijas.
Uzraudzīt spēlētāju aktivitāti un tirgus tendences, lai identificētu iespējas uzlabot VIP pieredzi.
Analizēt VIP snieguma rādītājus, izmantojot datus, lai optimizētu noturēšanas stratēģijas un palielinātu spēlētāju mūža vērtību.
Vadīt un attīstīt VIP komandu, veicinot izcilības un augstas kvalitātes klientu apkalpošanas kultūru.
Nodrošināt atbilstību tiešsaistes spēļu nozares noteikumiem un labākajām praksēm.
Prasības:
Pieredze VIP vadībā tiešsaistes kazino nozarē.
Padziļinātas zināšanas klientu attiecību vadībā un spēlētāju noturēšanas stratēģijās.
Analītiskās prasmes un spēja interpretēt datus, lai pieņemtu stratēģiskus lēmumus.
Spēja darboties dinamiskā vidē un efektīvi pārvaldīt vairākus uzdevumus vienlaikus.
Zināšanas par CRM sistēmām, analītikas rīkiem un spēlētāju segmentēšanas metodēm.
Teicamas angļu valodas zināšanas; vācu vai norvēģu valodas prasmes tiks uzskatītas par priekšrocību - saziņai ar klientiem.
Piedāvājam:
- profesionālās pilnveides un izaugsmes iespējas;
- papildu atvaļinājuma dienas.
- Darba piedāvājums publicēts:
- 16.04.2025.36
- Pieteikšanās termiņš:
- 21.07.2025.
- Uzņēmums:
- Sabiedrība ar ierobežotu atbildību "Revpanda Media"
- Atrašanās vieta:
- LATVIJA, Pērses iela 2A, Rīga, Latvija
- Darba laiks:
- Pilna slodze
- Atalgojuma līmenis:
- 1685 – ...
- Amata kategorija:
- IT / Datori / Telekomunikācijas / Elektronika
Atpakaļ uz meklēšanas rezultātiem