Atpakaļ uz meklēšanas rezultātiem
PAŠVALDĪBAS POLICIJAS PAMATDARBĪBAS STRUKTŪRVIENĪBAS VADĪTĀJA VIETNIEKS /PRIEKŠNIEKA VIETNIEKS
(Sludinājums no NVA)
Ogres novada pašvaldība (reģ.Nr.90000024455) izsludina konkursu uz vakanto Ogres novada pašvaldības policijas priekšnieka vietnieka amatu
Prasības pretendentiem:
- atbilstība likuma “Par policiju” 21.panta prasībām (tajā skaitā informācija par pretendenta atbilstību tiks pieprasīta Iekšlietu ministrijai);
- augstākā izglītība (vēlams tiesību zinātnēs);
- nevainojama reputācija;
- pieredze vadošā amatā (par priekšrocību tiks uzskatīta darba pieredze sabiedriskās kārtības nodrošināšanā);
- pašvaldības policijas darbu reglamentējošo normatīvo aktu pārzināšana, tajā skaitā pārzināt normatīvo aktu prasības attiecībā uz informāciju (datu) izmantošanu, sniegšanu un aizsardzību;
- pieredze normatīvo aktu izstrādē un dokumentu sagatavošanā;
- prasme patstāvīgi organizēt darbu savas kompetences ietvaros;
- augsta atbildības sajūta un spēja pieņemt kompetentus lēmumus;
- spēja risināt problēmsituācijas;
- prasme strādāt ar datoru un informācijas sistēmām lietotāja līmenī (MS Office programmas, internets, pašvaldības policijas darbā izmantojamās datu bāzes, tajā skaitā Administratīvo pārkāpumu procesu atbalsta sistēma (APAS));
- valsts valodas prasmes augstākajā līmenī (,,C’’ līmeņa 2.pakāpe) un vēlamas vienas svešvalodas zināšanas (,,B’’ līmenis);
- labas komunikācijas, plānošanas un organizēšanas spējas, vēlme mācīties un pielietot iegūtās zināšanas Ogres novada kopējā attīstībā;
- laba fiziskā sagatavotība;
- B kategorijas autovadītāja apliecība.
Galvenie amata pienākumi:
- plānot un organizēt darbu atbilstoši operatīvajai situācijai;
- organizēt vai vadīt speciālus pasākumus tiesībpārkāpumu novēršanā un atklāšanā;
- veikt instruktāžu, koordinēt un kontrolēt dienesta pienākumu izpildi;
- sniegt metodisko palīdzību reaģējošās struktūrvienības amatpersonām;
- nodrošināt administratīvo lietvedību savas kompetences ietvaros;
- organizēt sabiedriskās kārtības un drošības preventīvos pasākumus;
- sadarboties ar iedzīvotājiem pārkāpumu novēršanā un profilaksē;
- apkopot darba rezultātus, sniedzot informāciju tiešajam priekšniekam;
- veikt administratīvo pārkāpumu lietu izmeklēšanas metodisko vadību, procesuālo darbību un procedūras ievērošanas kontroli;
- veikt personu, transportlīdzekļu vai citas informācijas pārbaudi attiecīgajās informācijas sistēmas datu bāzēs;
- pieņemt lēmumus un veikt visas procesuālās darbības ceļu satiksmes noteikumu apstāšanās stāvēšanas pārkāpumu jomā;
- veikt savas kompetences ietvaros informācijas ievadīšanu un pārbaudi Administratīvo pārkāpumu procesu atbalsta sistēmā (APAS);
- uzraudzīt un kontrolēt Ogres novada pašvaldības domes pieņemto saistošo noteikumu izpildi;
- sadarbībā ar citām valsts vai pašvaldību iestādēm (institūcijām) veikt profilaktiskus pasākumus sabiedriskās kārtības ievērošanā;
- pildīt Ogres novada pašvaldības policijas priekšnieka amata pienākumus viņa prombūtnes laikā vai viņa uzdevumā.
Pretendentiem jāiesniedz šādi dokumenti:
- motivēta pieteikuma vēstule;
- dzīvesgājuma apraksts (CV) ar norādi uz atsauksmēm;
- izglītību un kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas (ja izglītība iegūta ārvalstīs, pievieno dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā);
- valsts valodas prasmes apliecība (ja nepieciešams);
- B kategorijas autovadītāja apliecības kopija;
- citu dokumentu kopijas (apliecības, sertifikātus), kuras pretendenti uzskata par nepieciešamām (nozīmīgām).
Motivētu pieteikuma vēstuli, CV, izglītību un kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas ar norādi „Pieteikums Ogres novada pašvaldības policijas priekšnieka vietnieka amatam” aicinām sūtīt elektroniski (e-pasta adrese: ogredome[at]ogresnovads.lv.
- Darba piedāvājums publicēts:
- 10.04.2025.47
- Pieteikšanās termiņš:
- 30.04.2025.
- Uzņēmums:
- Ogres novada pašvaldība
- Atrašanās vieta:
- LATVIJA, Preses iela 4, Ogre, Ogres nov., Latvija
- Darba laiks:
- Pilna slodze
- Atalgojuma līmenis:
- 1680 – 2000
- Amata kategorija:
- Valsts pārvalde
Atpakaļ uz meklēšanas rezultātiem