Atpakaļ uz meklēšanas rezultātiem

PAŠVALDĪBAS POLICIJAS PAMATDARBĪBAS STRUKTŪRVIENĪBAS VADĪTĀJS /PRIEKŠNIEKS
(Sludinājums no NVA)

Ogres novada pašvaldība (reģ.Nr.90000024455) izsludina konkursu uz vakanto Ogres novada pašvaldības policijas priekšnieka amatu

Prasības pretendentiem:

  • atbilstība likuma “Par policiju” 21. panta prasībām (tajā skaitā informācija par pretendenta atbilstību tiks pieprasīta Iekšlietu ministrijai);
  • augstākā izglītība tiesību zinātnēs;
  • nevainojama reputācija;
  • pieredze vadošā amatā, kas ietver funkcijas tiesībsargājošā jomā un vērsta uz iestādes darbības attīstību;
  • pieredze vidējas iestādes vai struktūrvienības vadīšanā;
  • ļoti laba izpratne un zināšanas par pašvaldības darbu kopumā, pašvaldības policijas darbības jomu un sniegtajiem pakalpojumiem, pašvaldības policijas darbības plānošanu un pārraudzību, kā arī sadarbību ar pārējām valsts un pašvaldību iestādēm, pašvaldības policijas darbību reglamentējošajiem normatīvajiem aktiem;
  • pieredze normatīvo aktu izstrādē un dokumentu sagatavošanā;
  • prasme izvirzīt mērķus un sasniegt rezultātus;
  • spēja motivēt komandu mērķu sasniegšanai;
  • lieliskas saskarsmes, komunikācijas un sadarbības prasmes;
  • augsta atbildības sajūta un spēja pieņemt kompetentus lēmumus;
  • spēja risināt problēmsituācijas;
  • prasme strādāt ar datoru un informācijas sistēmām lietotāja līmenī (MS Office programmas, internets, pašvaldības policijas darbā izmantojamās datu bāzes, tajā skaitā Administratīvo pārkāpumu procesu atbalsta sistēma (APAS));
  • valsts valodas prasmes augstākajā līmenī (,,C’’ līmeņa 2.pakāpe) un vienas svešvalodas zināšanas (,,B’’ līmenis) pašvaldības policijas priekšnieka amata uzdevumu profesionālai izpildei nepieciešamā apjomā, vēlamas papildu vēl vienas svešvalodas zināšanas;
  • labas komunikācijas, plānošanas un organizēšanas spējas, vēlme mācīties un pielietot iegūtās zināšanas Ogres novada kopējā attīstībā;
  • B kategorijas autovadītāja apliecība.

Galvenie amata pienākumi:

  • nodrošināt pašvaldības policijas darbu, nodrošinot tās nepārtrauktību, lietderību un tiesiskumu;
  • nodrošināt pašvaldības policijai noteikto uzdevumu kvalitatīvu un savlaicīgu izpildi;
  • pieņemt darbā un atbrīvot no darba pašvaldības policijas darbiniekus, pašvaldības noteiktajā kārtībā veikt pašvaldības policijas darbinieku darba izpildes novērtēšanu;
  • veikt pienākumu sadali starp pašvaldības policijas darbiniekiem un dot saistošus norādījumus to kompetencē esošu uzdevumu izpildei, kontrolē uzdoto pienākumu kvalitatīvu un savlaicīgu izpildi;
  • nodrošināt pašvaldības policijas finanšu un materiālo līdzekļu likumīgu, racionālu un lietderīgu izmantošanu, izstrādāt un iesniegt pašvaldībai apstiprināšanai pašvaldības policijas finanšu gada budžetu tāmi atbilstoši pašvaldības noteiktajai kārtībai, kontrolēt pašvaldības policijas budžeta izpildi;
  • bez īpaša pilnvarojuma pārstāvēt pašvaldības policiju valsts un pašvaldību, sabiedriskajās institūcijās, kā arī attiecībās ar citām personām un iestādēm, ja normatīvajos aktos nav noteikta cita pārstāvības kārtība;
  • nodrošināt pašvaldības policijas darbību reglamentējošo dokumentu izstrādi;
  • Ogres novada pašvaldības nolikumā pašvaldības policijai noteiktās kompetences ietvaros izdot rīkojumus;
  • izstrādāt pašvaldības policijas darbinieku amata aprakstus, nosakot darbinieku atbildību, pienākumus un tiesības;
  • pēc pašvaldības domes priekšsēdētāja, viņa vietnieka, pašvaldības izpilddirektora un viņa vietnieka pieprasījuma sniegt informāciju par pašvaldības policijas darbu, u.c. jautājumiem.

Pretendentiem jāiesniedz šādi dokumenti:

  • motivēta pieteikuma vēstule;
  • dzīvesgājuma apraksts (CV) ar norādi uz atsauksmēm;
  • izglītību un kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas;
  • valsts valodas prasmes apliecība (ja nepieciešams);
  • plašs un argumentēts redzējums par efektīvu Ogres novada pašvaldības policijas darbību un tās attīstības iespējām – ne vairāk kā trīs A4 formāta lapas datorrakstā (t.sk. vērtēs satura izklāstu, gramatiku, prezentācijas prasmes).

Motivētu pieteikuma vēstuli, CV, izglītību un kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas ar norādi „Pieteikums Ogres novada pašvaldības policijas priekšnieka amatam” jāiesniedz elektroniski (e-pasta adrese: .

Amatam noteikta: bruto mēnešalga no 2280 līdz 2400 eiro.

Informējam, ka pretendentu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti konkursa norises procesa nodrošināšanai un no tā izrietošo tiesību un pienākumu realizēšana.

Darba piedāvājums publicēts:
10.04.2025.52
Pieteikšanās termiņš:
30.04.2025.
Uzņēmums:
Ogres novada pašvaldība
Atrašanās vieta:
LATVIJA, Preses iela 4, Ogre, Ogres nov., Latvija
Darba laiks:
Pilna slodze
Atalgojuma līmenis:
2280 – 2400
Amata kategorija:
Valsts pārvalde
Iesaki šo darba piedāvājumu citiem: https://www.irdarbs.lv/p/MAfc vai

Atpakaļ uz meklēšanas rezultātiem
Twitter
Facebook
Draugiem.lv