Atpakaļ uz meklēšanas rezultātiem
Pamatdarbības atbalsta struktūrvienības VADĪTĀJS/ DIREKTORS
(Sludinājums no NVA)
Galvenie amata pienākumi:
1. piedalīties domes lēmumu projektu gatavošanas un izskatīšanas procesos, saskaņot tos;
2. veikt pašvaldības saistošo noteikumu, nolikumu, lēmumu, līgumu u.c. juridiska rakstura dokumentu projektu tiesiskuma pirmspārbaudi, nodrošinot atbilstību normatīvo aktu prasībām;
3. nodrošināt nodaļas komprtencē esošo juridiska rakstura dokumentu sagatavošanu;
4. sadarbībā ar citām pašvaldības struktūrvienībām un iestādēm, nodrošināt tiesiskumu, juridiskā riska mazināšanu pašvaldības darbībā;
5. nodrošināt atbilžu sagatavošanu uz iesniegumiem kompetences ietvaros;
6. organizēt pašvaldības interešu pārstāvību tiesā, valsts un pašvaldību institūcijās;
7. sekot izmaiņām normatīvajos aktos, kas attiecināmi uz pašvaldību, piedalīties kvalifikācijas paaugstināšanas pasākumos;
8. sniegt priekšlikumus vai ierosinājumus par pašvaldības darba pilnveidošanu un struktūrvienības darba organizāciju;
9. nodrošināt nodaļas pārstāvju dalību domes un patstāvīgo komiteju sēdēs;
10. sagatavot prasības pieteikumus, nodrošināt normatīvajos aktos noteiktajā termiņa paskaidrojumu un iebildumu iesniegšanu tiesu instancēs.
Prasības pretendentiem:
1. 2.līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnēs un jurista kvalifikācija;
2. vismaz 3 gadu darba pieredze juridiskajā jomā vadošā amatā pēdējo 5 gadu laikā;
3. pieredze pārstāvību nodrošināšanā tiesvedību procesos ne mazāk kā 1 gads;
4. vēlama pieredze un profesionālās iemaņas cilvēkresursu vadīšanā ne mazāk kā 1 gads;
5. vēlama pieredze darbā ar dokumentu vadības sistēmu “Namejs” vai citu līdzvērtīgu dokumentu vadības sistēmu;
6. prasme veikt dokumentu juridisku un loģisku analīzi, sagatavot juridiskus atzinumus, kā arī izstrādāt un analizēt normatīvo aktu projektus;
7. prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida sarežģītu informāciju un noteikt prioritātes, pārzināt dažādas tiesiskās darbības jomas;
8. zināšanas par administratīvo procesu iestādē;
9. prasme orientēties tiesību aktos, kas reglamentē pašvaldības darbu;
10. spēja strādāt gan patstāvīgi, gan komandā, organizēt darbu, uzņemties iniciatīvu un atbildību;
11. teicamas komunikācijas un lietišķās saskarsmes prasmes;
12. augsta noturība stresa situācijās;
13. labas iemaņas darbā ar MS Office programmām;
14. valsts valodas zināšanu atbilstība LR likumdošanai;
15. nevainojama reputācija
Iesniedzamie dokumenti:
1. profesionālās darbības apraksts (CV);
2. izglītību apliecinoša dokumenta kopija;
3. motivācijas vēstule.
Pieteikšanās termiņš - līdz 2025.gada 7.aprīlim
Mēnešalga - 2334 EUR
Darba līgums - uz nenoteiktu laiku
Darba laiks - normālais darba laiks 40 stundas nedēļā
Darba vieta – Pasta iela 37, Jelgava.
Amats atbilst amatpersonas statusam.
Pieteikuma vēstuli un iesniedzamos dokumentus sūtīt uz e-pastu personals[at]jelgavasnovads.lv, ar norādi „Juridiskās nodaļas vadītāja amata konkursam”.
!!! Informējam, ka tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies tikai ar pretendentiem, kuri tiks aicināti uz interviju.
- Darba piedāvājums publicēts:
- 18.03.2025.55
- Pieteikšanās termiņš:
- 07.04.2025.
- Uzņēmums:
- Jelgavas novada pašvaldība
- Atrašanās vieta:
- LATVIJA, Pasta iela 37, Jelgava, Latvija
- Darba laiks:
- Pilna slodze
- Atalgojuma līmenis:
- 2334 – ...
- Amata kategorija:
- Jurisprudence / Tieslietas
Atpakaļ uz meklēšanas rezultātiem