Atpakaļ uz meklēšanas rezultātiem

LIETVEDIS
(Sludinājums no NVA)

Pienākumi:

  • organizēt un vadīt dokumentu pārvaldību;
  • veikt dokumentu apstrādi, reģistrēšanu un sistematizēšanu atbilstoši normatīvo aktu prasībām, dokumentu izpildes kontroli un dokumentu saglabāšanu, izmantojot dokumentu uzskaites sistēmu „Namejs";
  • izsūtīt Pārvaldes korespondenci, veikt korespondences uzskaiti, sagatavot pārskatus;
  • izstrādāt un aktualizēt Pārvaldes lietu nomenklatūru. Sadarbībā ar Pārvaldes un struktūrvienību darbiniekiem sistematizēt dokumentus atbilstoši dokumentu klasifikācijas shēmai, veidot lietas saskaņā ar lietu nomenklatūru;
  • izstrādāt un aktualizēt Pārvaldes dokumentu pārvaldības darbu reglamentējošos iekšējos normatīvos dokumentus, kontrolēt dokumentu pārvaldības noteikumu ievērošanu Pārvaldē un struktūrvienībās, konsultēt Pārvaldes un struktūrvienības darbiniekus dokumentu noformēšanas, dokumentu pārvaldības jautājumos;
  • veikt Pārvaldes lietu nomenklatūrā iekļauto ilgstoši un pastāvīgi glabājamo dokumentu uzkrāšanu, uzskaiti, saglabāšanu, apstrādi un izmantošanu.
  • izstrādāt un aktualizēt Pārvaldes arhīva darbu reglamentējošos iekšējos normatīvos dokumentus, organizēt un kontrolēt arhīva darbu Pārvaldē un struktūrvienībās, konsultēt Pārvaldes un struktūrvienību darbiniekus arhīva darba jautājumos;
  • organizēt un veikt dokumentu sakārtošanu, iešūšanu, aprakstīšanu un nodošanu Pārvaldes arhīvā, kā arī Rēzeknes Zonālajā valsts arhīvā (turpmāk - Rēzeknes ZVA), organizēt un veikt to dokumentu iznīcināšanu, kam beidzies glabāšanas termiņš;
  • uzglabāt Pārvaldes arhīvā lietas līdz nodošanai Rēzeknes ZVA, bet lietas, kas nav nododamas Rēzeknes ZVA, glabāt normatīvajos aktos noteiktā kārtībā;
  • organizēt un vadīt Pārvaldes Ekspertu komisijas darbu.
  • nodrošināt informācijas par Pārvaldes darbiniekiem, to pieņemšanas laikiem aktualizēšanu, pieejamību klientiem, nodrošināt Pārvaldes informācijas dēļus ar aktuālo informāciju;
  • veikt sēžu, sapulču, sanāksmju un citu pasākumu protokolēšanu, informēt darbiniekus par sēžu, sapulču, sanāksmju un citu pasākumu norises laikiem un darba kārtības jautājumiem;
  • nodrošināt informācijas apmaiņu starp darbiniekiem un struktūrvienībām savas kompetences ietvaros;
  • veikt Pārvaldes mājas lapas administrēšanu – apkopot un publicēt nodaļu un struktūrvienību sniegto informāciju par iedzīvotājiem pieejamiem sociālajiem pakalpojumiem un palīdzību, un citu aktuālo informāciju;
  • piedalīties kultūras un atpūtas pasākumu organizēšanā Pārvaldes un struktūrvienību darbiniekiem.

Prasības:

  • augstākā izglītība, kas papildināta ar apmācībām dokumentu un arhīva pārvaldības un personāla vadības jomā;
  • pieredze dokumentu un arhīva pārvaldībā, personāla vadībā, darba un sociālajās tiesībās, lietišķajā saskarsmē;
  • prasme strādāt ar biroja tehniku, labas iemaņas darbā ar datoru MS Office;
  • normatīvo aktu pārzināšana dokumentu un arhīva pārvaldības, personāla vadības jomās.

Dokumentus:

  • pieteikuma un motivācijas vēstule;
  • dzīves gaitas apraksts (CV);
  • izglītību un tālākizglītību apliecinošu dokumentu kopijas;
  • citi dokumenti, kas apliecina pretendentam izvirzīto kvalifikāciju un prasību izpildi.

var iesniegt:

  • personīgi Sociālajā dienestā  1.stāvā, 110.kabinetā;
  • elektroniski, sūtot uz e-pastu: ;
  • sūtot pa pastu uz adresi: Rēzeknes valstspilsētas pašvaldības pārvalde „Sociālais dienests”, Zemnieku iela 16A, Rēzekne, LV-4601
Darba piedāvājums publicēts:
28.04.2025.3
Pieteikšanās termiņš:
20.05.2025.
Uzņēmums:
Rēzeknes valstspilsētas pašvaldības pārvalde "Sociālais dienests"
Atrašanās vieta:
LATVIJA, Zemnieku iela 16A, Rēzekne, Latvija
Darba laiks:
Pilna slodze
Atalgojuma līmenis:
808 – ...
Amata kategorija:
Valsts pārvalde
Iesaki šo darba piedāvājumu citiem: https://www.irdarbs.lv/p/bYfc/lang:vox vai

Atpakaļ uz meklēšanas rezultātiem
Twitter
Facebook
Draugiem.lv