Kāds ir LABS PĀRDEVĒJS?
Kāds ir ideālais pārdevējs un kādām īpašībām ir jāpiemīt, lai kaut ko varētu labi pārdot?
Kas ir tie pāris personības stūrakmeņi, kas cilvēkam palīdz pārdot Latvijas biznesa vidē? Pilnīgi visi mēs esam saistīti ar pārdošanu un mārketingu, neatkarīgi no mūsu ieņemamā amata. Jo pārdošana mūsu iekdienā sākas jau no paša rīta, kad jāpierunā bērns doties uz dārziņu vai jāpierunā kolēģis doties pusdienās uz Jūsu iemīļoto vietu. Kas varētu Jums palīdzēt pārdošanā? Esam apkopojuši vērtīgākās lieliska pārdevēja īpašības un prasmes, kas Tev var noderēt, lai no laba pārdevēja kļūtu par lielisku pārdevēju!
RAKSTURS
Lieliski pārdevēji ir ētiski un godīgi. Viņi nekad nesaka to, ko klientam vai kolēģim būtu nepatīkami dzirdēt, bet saka to, kas iedvesmo kolēģus un klientus darīt vairāk. Līderi ar "pārdevēja" raksturu mēdz pieņemt darbā godprātīgus cilvēkus arī ar "pārdevēja" raksturu. Kopā viņi veido spēcīgas komandas un uzvar! Spožāko pārdevēju raksturo ticība savai kompānijai, produktam, vadībai un nemitīga mērķtiecība un pašmotivācija. Vai Tev tas piemīt? Ja, nē, tad nebēdā, jo to var attīstīt!
PIRMAIS
"Otrais nav nekas!" Tā parasti domā lieliski pārdevēji, viņi grib būt pirmie, izrauties vadībā, pārdot vairāk, nekad neapstāties, nenolaist rokas. Viņi spēlē, lai uzvarētu, viņi ar savu entuziasmu aplipina apkārtējos un parauj sev līdzi visu komandu.
DZIRDĒT
Lieliski pārdevēji klausās. Viņi zina, ka stāsts nav par viņiem, bet par klientu. Lieliski pārdevēji spēj klausīties un spēj sadzirdēt klientu visās viņu niansēs. Ieklausīšanās un sadzirdēšana palīdz sajust klientu, izprast klienta vajadzības un atļauj klientam pašam sev pārdot produktu vai pakalpojumu. Atcerieties - šī saruna nav par Jums, bet par Jūsu klientu!
PLĀNO
Jebkurai milzu kompānijai ir savs plāns, vīzija un misija un tai ir pilnīgi skaidrs, kurp tā virzās. Lieliskiem pārdevējiem ir pilnīgi skaidrs savas dzīves uzstādījums, viņiem ir sava misija, vīzija un stratēģiskais plāns. Kāda ir Tava dzīves filozofija? Kāds ir Tavs plāns turpmākajiem trīs mēnešiem?
FOKUSS
Lieliskie pārdevēji fokusējas uz mērķa un plāna izpildi, viņi tieca s būt pirmie un neiznieko savu dienu internetā, sēžot sociālajos tīklos, viņi piedalās visos procesos par 100%, kad viņi ir darbā, viņi strādā par 100%, kad viņi ir uz kalna, viņi slēpo par 100%. Vai tu savu darba dienu izmanto 100% lietderīgi?
VEIKSME
Veiksme pieder veiksmīgajiem. Vispirms Tu pārdod sevi. Visu, kas saistās ar Tevi. Uzskatus, sajūtas, personību. Savu gaitu. Smaidu. Harismu. Visu, kas padara Tevi veiksmīgu. Tu turi rokās savas dzīves grožus un esi pārliecināts par visu, ko Tu dari. Tu zini, ko darīsi rīt, parīt aizparīt. tu sevī ieguldi laiku un pūles, lai attīstītos, tu neiznieko savu dzīvi un laiku muļķībās.
ZINĀT-KĀRĪBA
Zināt-kārība ir pievienotā vērtība cilvēkam.Nejaukt ar ziņkārību. Viņam viss interesē, viņš seko līdzi kā modes tendencēm, tā politiskajiem procesiem, zina visu ministru vārdus, spēj pateikt, kad Latvija svin dzimšanas dienu. Atšķir krāsas un tver laukumu. Zina, cik pasaulē valstis un kādā krāsā ir ūdens, lasa, apmeklē teātri, skatās filmas.
VITALITĀTE
Dzīvīgums, spriganums, entuziasms un dzīvesprieks kā dzīves pamatvērtība. To iegūt var kustoties, sportojot, meklējot prieku ikdienišķās lietās, nosvinot savas personīgās uzvaras. Tas nozīmē spēcīgu vēlmi dzīvot un enerģiju rīcībai. Ej un dari!
Šādi pārdošanas speciālisti šobrīd nav daudz, bet daži ir. Tie ir vislielākā kompānijas
vērtība. Dārgāki par zeltu. Un, ja Tu spēj attīstīt katru no šiem stūrakmeņiem, tad pavisam drīz tu plūksi uzvaras laurus! Ej un dari!